Zo snel een buikje?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Suus75, 4 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Suus75

Suus75 Actief lid

9 sep 2006
    167
    0
    0
    Hoi!

Ik ben morgen pas zes weken zwanger en ik krijg al bijna geen broek meer dicht. Toen ik zwanger was van mijn zoontje hoefde ik pas bij 14/15 weken over op positiekleding en nu had ik vandaag de eerste al aan :oops: :oops: !
    Er staat een foto in mijn album... mijn buik is normaal zo plat als een dubbeltje en nu dit al!

Ga ik nu echt mega-dik worden of gaat het begin gewoon wat sneller? Wie had dit ook bij de tweede?

Oh, ik vind het trouwens wel leuk hoor! Beetje lastig met geheimhouden alleen :)

Liefs!
    Suus

2. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    Ik had dit met de 2e ook. Gelukkig wordt het kouder kan je truien en vesten aan.

3. mamavanmerijn

mamavanmerijn Actief lid

12 okt 2006
    298
    1
    0
    oh jee hier nog 1....
    ik heb ook mijn eerste positierokken/broeken al aan gehad.. Een aantal dingen zit me gewoon echt al niet lekker meer.. Heb al een buikje wat ik bji Merijn had met 15 weken.. Wordt voor mij ook lastig om het op werk nog ff geheim te houden.. Moet echt nadenken bij wat ik aantrek 's ochtends voor ik wegga..

4. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Dit is mijn eerste kindje, en ik had ook al snel een positiebroek aan. Bij bijna 8 weken al.

Nou had ik wel een klein maatje broek, dus misschien merk je het sneller als je iets slanker bent.

5. mamalieske

mamalieske Fanatiek lid

14 sep 2006
    2.356
    0
    0
    Ik ben ook nog maar erg pril maar hier ook al wat strakker zittende broeken :(

Kreeg vandaag al de opmerking dat ik een dikke pens kreeg, van een collega :) heb normaal maatje 34/36 en denk dus ook dat het bij de slankere dames misschien wat sneller zichtbaar is.

6. vieke99

vieke99 Lid

27 okt 2006
    30
    0
    0
    Hey iedereen,
    Ik verschiet er eigenlijk van hoe snel mijn buik hier groeit.
    Ik ben nog geen 5 weken ver en ik kan al in sommige broeken niet meer in.
    Ik verdraag ook moeilijk een broek omdat ik heeeeeeeeel veel pijn heb aan mijn buikspieren.

Zijn er nog mensen die veel last hebben van de buikspieren?

7. Springboon

Springboon VIP lid

9 okt 2006
    8.278
    1.834
    113
    Vrouw
    Zorg
    Waar mijn liefjes zijn
    ik..

Ik heb 2 weken geleden een broek gekocht ( maat 42) , heb normaal maat 38/40

Is 1x in de was geweest, ik doe hem aan.. en hij zit me strak..
    Terwijl ik hem vorige week week nog makkelijk aan kon.
    Als ik strakke broeken aan heb heb ik ook last van buikspieren.. dus als ik thuis ben, broek uit, en een lekkere wijde huispak (broek aan)

8. amilah

amilah Fanatiek lid

28 nov 2006
    1.014
    0
    0
    Bejaardenverzorgster
    Gemert, Utrecht en Amsterdam Den Bosch? lol
    Met slank zijn heeft een buikje volgens mij niet zoveel te maken want ik heb van mezelf al een buikje maar mijn buik was in de zevende week echt dubbel zo dik, ik paste toen ook mijn meeste broeken al niet meer..

Maar van mij is het wel de eerste.. Is idd lastig met geheimhouden haha.. Maar ja ik lag ziek op bed dus viel het niet zo op

9. Niet meer actief

mmmm...

ik ben morgen zes weken onderweg en ik kan eigenlijk nog maar een broek aan die al heb, en die nog fijn zit...de rest laat ik maar even in de kast liggen..

ik heb van mezelf ook al een buikje...

en eigenlijk valt het dus niet eens zo op..

maar ik merk het zelf wel..voel me af en toe heel erg opgeblazen...

Aoife

10. ik zet ook altijd gelijk uit

hier was ik 6 weken het is jammer genoeg niet goed gegaan. :cry:
    maar we gaan dapper door :D
    het nadeel dat je al zo vroeg uitzet dat iedereen het al vroeg kan zien.
    en dan kunnen ze wel zeggen ,doe je toch grotere truien aan maar als je al nooit wijde kleren aan hebt valt het ook op, dan zeggen ze vaak ben je zwanger :)

11. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    ik denk persoonlijk niet dat het uitmaakt of je slank of wat dikker bent.

en collega van mij is slank, nu 16 weken zwanger en je ziet nog helemaal niks.

toen ik 16 weken was, en ik ben wat dikker, had ik al een behoorlijk dikke buik.

heb het is aan me VK gevraagd omdat ik het niet leuk vond omdat veel andere collega's zeiden, ja maar dat komt omdat jij van jezelf al steviger bent.
    dus ik wilde graag weten of dat ook echt zo was. Me VK zei dat dat er helemaal niks mee te maken heeft en het vooral ligt aan de hoeveelheid vruchtwater.

12. Jessica24

Jessica24 Fanatiek lid

4 okt 2006
    2.486
    0
    0
    huisvrouw /moeder en ff tussendoor studeren....
    Spijkenisse
    Precies Meliske ;)
    Van m'n dochter kon ik ook met 6 weken mijn broek niet meer dicht krijgen.de vk dacht dat mn dochter 7 a 8 pond zou zijn, en ze was maar 5 en een half (2720 gr)
    Op 11 okt een mk gehad en mertke toen hetzelfde en was toen 5 weken.
    Dus ik maak heel snel veel vruchtwater aan.

jessica

13. jekkia

jekkia Fanatiek lid

Pfff, gelukkig

Ben niet de enige die zo vroeg al niet meer in haar broeken past ;)

Heb vanaf 's middags al het gevoel dat er een opgeblazen ballon in mijn buik zit.

14. mo24

mo24 Lid

30 nov 2006
    52
    0
    0
    horeca medewerker
    wervershoof
    ik heb ook al een maatje groter moeten nemen,
    en ben pas bijna 6 weken heen.op mn werk hadden al meerdere het in de gaten.
    wel een voordeel is dat mn cupmaat ook 1tje groter is.hihi.
    groetjes mo ;)

15. Miszmii

Miszmii Actief lid

18 aug 2006
    321
    0
    0
    Hattem
    Ik had al best snel dat ik begon te groeien, maar heb nu nog geen positiekleding aan gehad ;)

16. Platliggertje

Platliggertje Fanatiek lid

11 dec 2006
    1.683
    0
    0
    huismama
    Vilvoorde
    Van de eersta kon ik nog in al mijn kledij tot de 18de week.
    Van de tweede tot de 12de week.
    Van deze kleine spruit amper tot de 7de week.

"Je buikspieren zijn al gerokken door de vorige zwangerschap(pen) en daardoor komt alles sneller vooruit te zitten" was de uitleg van mijn gynae vorige avond.

Klinkt aanneembaar...

Groetjes, Lie XxX

Deel Deze Pagina