krampjes, steken enz

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door finiminie, 14 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. finiminie

finiminie Actief lid

26 sep 2012
    103
    0
    16
    apeldoorn
    Hallo Allemaal,

Morgen ben ik 16 weken zwanger.
    Ik heb de laatste paar dagen last van de ene keer wat krampjes in de onderbuik, dan weer steken aan de zijkant( dan denk ik oke bandenpijn) maar ook wel eens van die scherpe steken in het midden van de onderbuik.
    Ik ben afgelopen maandag nog bij de verloskundige geweest en alles was goed, misschien hoort dit ook allemaal bij bandenpijn of groei van de baarmoeder, baarmoeder zit al wel bij mijn navel dus al vrij hoog.

Wie herkend dit?

2. Zelena88

Zelena88 Actief lid

17 dec 2012
    253
    0
    0
    Arnhem
    Hoi,

ik ben nog maar 8 weken zwanger, maar die pijntjes en krampjes herken ik wel, ook de steken in het midden van de onderbuik. Volgens mij komt het gewoon door het groeien van de baarmoeder... de rest van je organen reageren daar ook op en daar kan je rare pijntjes van hebben. Ik weet niet of het anders is later in de zwangerschap, maar ik heb in ieder geval dezelfde klachten...

3. sabrina2

sabrina2 Niet meer actief

Klinkt als heel normaal! Sterkte ;)

4. Vvlinder

Vvlinder Fanatiek lid

24 jun 2012
    3.050
    38
    48
    VZ-IG
    limburg
    Ja klinkt bekend en helaas hoort het erbij!
    En word het te erg en je vertrouwd het niet gwn je vk bellen!

5. KimHv

KimHv Actief lid

12 nov 2012
    333
    1
    0
    Mijn dochter van 3
    Rotterdam
    Ik wilde er ook al een topic over beginnen, maar zag toen deze. Ik heb het namelijk ook. Zelfs het gevoel of ik het nu al voel bewegen. Kan ook niet meer uit elkaar halen of het nu mijn darmen zijn of mijn baarmoeder. Het begint al als ik wakker word. Kan ook niet drukken op mijn buik, dat doet pijn.
    Gevoel begint in mijn onderbuik tot net onder mijn ribben. Voor mijn gevoel heb ik al een giga buik.
    Blijkbaar is dit normaal? Heb dit bij mijn eerste zwangerschap niet ervaren.

6. Kimmuh

Kimmuh Fanatiek lid

23 okt 2007
    1.679
    0
    36
    Bij twijfel inderdaad altijd de verloskundige bellen, maar het klinkt bij mij ook bekend in mijn oren. Hoort er bij! :)

Deel Deze Pagina