krampjes tijdens de fles

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door baby1985, 2 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. baby1985

baby1985 Bekend lid

21 jan 2012
    780
    0
    16
    Hallo dames

wie herkent dit kramp tijdens de fles en onrustig drinken.
    zodra de fles uit de mond is is er niks meer aan de hand maar zodra ze weer gaat drinken begint ze weer me spartelen en met hoofdje te draaienze krijgt 5x 150 aangeboden maar drinkt nooit fles leeg ze krijgt kruitvatvoeding uit een dr brown fles. De fles van 23:00 niks aan de hand. Wie herkent dit?

2. Veertje84

Veertje84 Fanatiek lid

9 okt 2013
    1.023
    10
    38
    Vrouw
    Social worker
    NULL
    Hier ook vaak kramp tijdens de fles. Ik hoor de melk soms in zijn maagje klokken. Hij begint vaak te spartelen en te rekken en strekken, draait zijn hoofd weg. Hij laat dan ook flinke scheetjes en poept vaak tijdens de fles.
    Ik heb toen een kleiner speentje erop gezet, en dat lijkt iets beter te gaan. Ik hoor in ieder geval dat klokken niet meer. Krampjes blijven, weet ook niet goed wat ik ermee moet dan.
    Misschien kun je ook eens een kleiner speentje proberen???

3. Bianca88

Bianca88 Fanatiek lid

17 feb 2011
    2.665
    8
    38
    Mijn dochter heeft dit ook gehad. Ze kreeg tegen de krampjes sab simplex, dit werkte gelukkig wel voor haar. Heb ook kv voeding, wij hebben de avent fles altijd gebruikt. Probeer haar in een keer de fles te laten opdrinken, als de fles steeds uit het mondje word gehaald komt er steeds lucht bij, waardoor ze meer krampjes krijgen.

4. baby1985

baby1985 Bekend lid

21 jan 2012
    780
    0
    16
    Sab simplex hebben wij ook de eerste weken gebruikt kan ik idd wel weer gaan gebruiken. Ze drinkt uit level 1 dus klein speentje ze doet z'n 20 min over de fles. Haal de fles er niet zelf uit dat doet zij met haar tong.
    Veertje84 hoe oud is jou kindje?

5. Veertje84

Veertje84 Fanatiek lid

9 okt 2013
    1.023
    10
    38
    Vrouw
    Social worker
    NULL
    Hij is nu 14 weken.
    Alle middeltjes (sab simplex, infacol, vsm enz. enz.) hebben hier niet geholpen helaas... Heb soms het idee dat het meer voor ouders is, zodat zij het gevoel hebben iets aan de krampjes te kunnen doen.
    Het énige wat bij ons helpt, is hem op zijn zij tegen je aan houden (buik tegen buik) en dan een beetje rondhobbelen (hupsen zeg maar) :)
    Wat ook wel helpt is de vitamine D druppetjes...ik spaar ze op en geef hem deze door de dag heen --> druppeltje op het speentje en dan is hij wel ff stil omdat er een lekker anijssmaakje aanzit en dat leidt af natuurlijk. 9 van de 10 keer laat hij zich daarna wel troosten.
    Druppeltjes zijn heilig hier, zonder vitamientjes hebben we PANIEK! LOL

Deel Deze Pagina