Venkel werkt stoppend. De darmen worden er rustiger van, maar het werkt stoppend. Bij Lynn werkte dit dus niet. Ze kon niet meer poepen. Succes
die van mij had ook erg last van krampjes.. ben op aanraden van arts vloeibare kant en klare melk gaan gebruiken voor babies va de eerste dag. in combinatie met de flessen van avent, ideaal, heeft eigenlijk nooit krampjes meer. oja ik gebruik nidina premium 1 van nestle
Toen Silvester een paar weken oud was, had hij ook erg last van krampjes. Hij had het vooral als wij zelf naar bed toe wilden gaan........ Ik ben hem toen 20 cc venkelthee gaan geven. Soms dronk hij het helemaal op, soms liet hij wat staan. Dit werkte absoluut niet stoppend bij hem. Wat wij ook deden, was hem op onze blote huid op zijn buikje in slaap laten vallen, dekentje vanuit de kinderwagen eroverheen en zelf maar rustig blijven liggen...... (!) Wat ook heel goed hielp was hem met zijn buik op onze onderarm wiegen, de druk op zijn buikje hielp om zijn krampjes wat af te nemen. Ik wens je heel veel succes toe, het is verschrikkelijk om je beeb zo te horen huilen, zeker als je beeb niet getroost lijkt te kunnen worden. Heel veel liefs, Qwizzle.
Ik denk bij krampjes maar aan 1 ding: de osteopaat! Ook bij Sibel werkte niks, geen druppels, geen sab simplex, geen venkel en geen dophilus poeder. Altijd krijsen van de pijn, en ontroostbaar. De Osteopaat heeft echt wonderen verricht! Sibel had niet eens last van hoofd of nek (waardoor veel kindjes bij de osteopaat belanden), geen voorkeurshouding, maar wel ontzettend gespannen darmen. 3 behandelingen en het was weg!
Hier hebben we ook heel veel problemen gehad met onze kleine vent. Ik ben toen van Nutrilon standaard combi Omneo overgestapt naar de volledige Friso Comfort. Dat was al een wereld van verschil! Nu heeft hij ook nog wel eens krampjes, maar dat schijnt er ook mee te maken te hebben dat hij een drukte makertje is overdag en dan 's avonds alles moet verwerken. Schijnen ze ook krampjes van te kunnen hebben van alle (in)spanningen van de dag. Alleen overdag slapen lukt hier alleen af en toe heel even in de box. Maar op bed leggen wil hij absoluut niet! Ook ik zeg: het hoort erbij en het wordt vanzelf minder. Alleen moet het wel "normaal" blijven en niet de hele dag door zijn. Ik gebruik wel eens een knuffeltje waar een zakje in zit van kersenpitten. Die kan je dan verwarmen in de magnetron en dan terug stoppen in het knuffeltje. Dan lekker op de buik leggen. Wil ook wel eens helpen.