Weekendje weg geweest, weg ritme..........

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door MissQ, 14 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MissQ

MissQ Fanatiek lid

3 jun 2006
    4.824
    1
    0
    Ik moet even mijn onvrede kwijt hoor. Afgelopen weekend zijn we met onze kleine uk een weekendje naar Landal Green Parcs geweest. Opzich erg gezellig alleen kwam Silvester iedere nacht 2 keer voor een voeding en dit terwijl hij daarvoor van half 10, 10 uur doorsliep tot een uur of 5, half 6. We zijn zondag al terug gekomen want ik wilde niet nog een nacht met hem in het huisje blijven. Ik dacht dat als hij zijn eigen bedje en vertrouwde omgeving weer zag, dat het dan beter met hem zou gaan. Helaas is hij gisterennacht en vannacht ook om half 3 en half 6 gekomen om vervolgens om 8 uur klaar wakker (en huilend) in zijn bedje te liggen. Over 3 weekjes moet ik weer gaan werken en ik hoop echt dat hij het dan weer wat beter doet, anders ben ik al helemaal op voordat ik weer aan de slag moet. Is er iets wat ik hieraan kan doen of moet ik gewoon hopen dat hij heel snel weer door gaat slapen!?

Groetjes van een radeloze en vermoeide mama.

2. niek

niek Fanatiek lid

31 aug 2005
    2.611
    0
    0
    zaanstad
    hoi qwizzle, wat vervelend voor je. Kun je niet de speen geven? Deborah komt ook nog wel eens 's nachts, maar als ik de speen geef dan slaapt ze zo weer.

3. Niet meer actief

Hebben wij ook gehad..toen dhani ongeveer twee maandjes was zijn we een weekje naar center parcs geweest..al meteen de eerste nacht kwam hij weer om een voeding vragen..we dachten dat het door de omgeving kwam..maar eenmaal thuis ging het niet over..pas na een week zat hij weer in zn normale ritme...

Sterkte..is idd weer vermoeiend als ze 's nachts komen..maar komt wel weer goed joh ;)

4. MissQ

MissQ Fanatiek lid

3 jun 2006
    4.824
    1
    0
    Pas na een week weer... oei.. dat zal heel zwaar gaan worden nu dan..

Was Dhani ook wat hangeriger en kwam hij toen ook eerder voor de andere voedingen?

5. Niet meer actief

echt hangerig was hij niet..maar sliep ineens veel minder..en wilde vaker eten..we denken zelf dat hij misschien zn sprongetje kreeg en dat dat toevallig net samenviel met dat weekje weg..
    maar is weer ff wennen dan he als ze 's nachts weer komen ;)

6. MissQ

MissQ Fanatiek lid

3 jun 2006
    4.824
    1
    0
    Het is inderdaad behoorlijk wennen. We waren denk ik al verwend doordat hij 's nachts al een tijdje dor had geslapen en dan valt het niet mee om er weer ineens midden in de nacht (in plaats van om 5 uur!) uit te moeten om hem te voeden. Ik met eens even gaan bekijken wanneer de beebs ook al weer een sprongetje hebben. Silvester is nu 9 weken en 6 dagen, en hij heeft dit vanaf 9 weken en 1 dag eigenlijk. Zou er met 9 weken ook iets zijn, sprongetje of zo'n ander iets.......

7. Es1981

Es1981 Actief lid

Rond de 8 weken hebben ze ook een sprongetje.
    Dus zou best kunnen

8. MissQ

MissQ Fanatiek lid

3 jun 2006
    4.824
    1
    0
    Maar dan is hij ruim een week later en hij is op de uitteldatum geboren, kan dit dan ook nog?

9. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Andere omgeving.
    Meestal doen ze thuis, het het beste.
    Maar ja een weekend weg, is natuurlijk heerlijk.
    Komt vast wel weer in z'n ritme.

10. MissQ

MissQ Fanatiek lid

3 jun 2006
    4.824
    1
    0
    Ai.. hij komt nu om de 2 uur voor een voeding...... ik hoop dat hij vannacht wel een beetje meer wil slapen, anders ben ik morgen helemaal gebroken :oops: . Ach, we hebben alles over voor de kleine man, zelfs als het een beetje minder is!

11. Niet meer actief

misschien kan je het proberen te rekken tot de drie uur met een speentje? dan zit er in ieder geval drie uur tussen de voedingen..

12. MissQ

MissQ Fanatiek lid

3 jun 2006
    4.824
    1
    0
    Ik snap er helemaal niets van.... om half 8 heeft hij een fles (borst)voeding gekregen van zijn opa en die heeft hem in zijn bedje gelegd. Silvester werd pas om half 4 wakker................... 8 uur zit ertussen.

13. Allahinkulu

Allahinkulu Fanatiek lid

16 jan 2006
    3.608
    4
    38
    Vrouw
    Turkije
    nou lekker..er staat me wat te wachten..
    Ik ga dit weekend ook een paar dagen bij mijn schoonzus verblijven ..
    en volgende maand ga ik voor 3 weken naar nederland..ik bereid me maar voor op het ergste dan..

14. MissQ

MissQ Fanatiek lid

3 jun 2006
    4.824
    1
    0
    Succes!

En natuurlijk ook veel plezier gewenst!

15. Allahinkulu

Allahinkulu Fanatiek lid

16 jan 2006
    3.608
    4
    38
    Vrouw
    Turkije
    hehe nou ons ritme is al naar de maan..door die rot prikjes..
    zit weer met een kind net als 1.5 maand geleden..

16. MissQ

MissQ Fanatiek lid

3 jun 2006
    4.824
    1
    0
    Silvester had dat ook eventjes na zijn eerste prikje. Bij hem was het na een dag of 3 weer redelijk normaal.

17. Inkie24jr

Inkie24jr Actief lid

13 aug 2006
    295
    0
    0
    Ede
    Hier geen problemen met het ritme... Wij zijn vorige week een midweek naar centerparcs geweest. Meneertje Lucas bleef netjes doorslapen 's nachts ondanks dat hij ineens in een campingbedje lag. Geen probleem!
    's Ochtends was hij hoogstens een keertje een 30 min eerder wakker dan normaal. Wij hebben echt een top vakantie gehad!

Deel Deze Pagina