Krampjes; wat helpt nou echt?

Discussion in 'Baby en dreumes' started by Sjanienu1, Jun 17, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mama van sem

mama van sem Actief lid

Mar 10, 2011
    165
    0
    0
    NULL
    NULL
    abc dophilus hielp hier......is ook een poeder om op te lossen in de fles voor een goede darmflora. En dan in combinatie met nutrilon omeno.

2. Marjanneke

Marjanneke Fanatiek lid

Aug 11, 2008
    1,477
    1
    36
    Thuiszorg medewerker
    Vlissingen
    Dennis had vooral tot een week of 6, 7 last van krampjes. Na inderdaad een aantal dingen te hebben geprobeerd die eigenlijk niet veel hielpen, ik wilde hem liever ook niet al volstouwen met medicijnen, ben ik per dag 2 kopjes venkelthee gaan drinken (geef borstvoeding) en dat hielp super.
    Verder kon ik het ook merken als ik bijv. erg gekruid had gegeten of wat meer koffie, had gedronken dan de normale 2 kopjes per dag, of frisdrank met koolzuur. Ik ben er wat meer op gaan letten en sindsdien ging het stukken beter.
    Alle tips zijn verder al gegeven denk ik, het is voornamelijk geduld hebben - ook al lijkt dat nog zo wreed tegenover je kleine - want je zult echt merken dat het geleidelijk vanaf de derde maand al beter gaat. Succes ermee!

edit; ik geloof dat je flesvoeding geeft zo te lezen, dan zijn mijn tips een beetje overbodig, lol! :p

3. citta

citta Fanatiek lid

Nov 10, 2007
    1,023
    0
    0
    [url=http://www.zwangerschapspagina.nl][img]http:/
    rotterdam
    ik gaf geen kraanwater
    maar ik kocht pakken barnadouc(typ het fout)
    hoop dat je het wel snap hwaaaa
    en die kookte ik
    en dat hielp wel

4. Wereldjongetje

Jan 27, 2011
    88
    0
    0
    Hier ook vanalles geprobeerd. Het enige wat hier hielp was de 10 secondenregel. Ik heb dit een keer gelezen en dit werkt hier dus. Betekend 10 sec drinken, dan weer 10 sec pauze. Wij deden dit tot de helft van de fles ongeveer. Het proberen waard!

5. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

Apr 19, 2007
    8,914
    3
    36
    Female
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Infacol! Te koop bij drogist!

6. FB1984

FB1984 VIP lid

Jul 17, 2010
    7,586
    0
    36
    Zuid-Holland
    Wij gebruiken ook SabSimplex, en dit werkte dezelfde dag nog!
    Helaas alleen te koop/bestellen in Duitsland.
    Flesje is snel op, dus als het werkt zou ik er meteen meerdere bestellen.

Bij ons was het heel snel op (had ik me op verkeken) en toen zaten we dus paar dagen zonder, meteen weer veel krampjes.

Ook heb ik langere tijd afgekoeld gekookt water gebruikt, en daardoor werd t ook minder.

Veel boertjes proberen te laten.
    Lekker warm badje. Hij is dan ook lekker druk aan t bewegen en dan komt de lucht er ook uit.

Succes!

7. pinguin

pinguin Bekend lid

Apr 8, 2011
    974
    1
    0
    somewhere
    heb niet alle reacties gelezen hoor maar onze dochter had ook giga last van krampjes en sinds we de dr browns fles zijn gaan gebruiken, was het binnen 2 dagen over!
    echt een aanrader!

Share This Page