Van de nachtvoedingen zijn we gelukkig al heeeel lang af hihi, maar af en toe kan ie wel spoken in de nacht, lekker zomaar gillen en zo, speentje is dan gelukkig voldoende Vandaag issie weer veel aan het slapen. Vanavond ook weer eens eindelijk ongestoord kunnen koken en het ook warm kunnen opeten en hopelijk slaapt ie vandaag ook weer klokje rond. Nog altijd zo goed als geen krampjes te bekennen... Fijn dat ie weer een beetje aan het opknappen is!! Ging vannacht trouwens ook beter dan de nacht ervoor?
Haha oeh dat is wel fijn! Lekker is dat he warm eten haha hoop dat die stomme krampen wegblijven Ja vannacht ging al beter. Hij sliep van 20:00 tot 0300 daarna spoken tot half 5 en toen weer geslapen tot 8. Dus we gaan weer de goede kant op!
Fijn!! Voor jullie en voor jullie mannetje, iedereen doet het veel beter op voldoende slaap Jaaa, alweer bijna een week met weinig tot geen krampjes! Leef meteen in een heel andere wereld blijf nog steeds duimen dat dit zo blijft gaan
Meneertje koekepeertje was vandaag al om half 8 wakker begon toen ook te jammeren en te smakken op een gegeven moment, dus heb om 8 uur maar de fles gegeven. Dat betekent om 8 uur vanavond de laatste, ben dan benieuwd hoe laat hij morgenochtend wakker wordt.. maar komt op zich goed uit, want morgen gaat hij weer naar KDV en moet dus op tijd de fles hebben, ergens tussen 7 en 8. Hoe is vannacht bij jou gegaan? Hopelijk weer vooruitgang hier wordt het hoesten volgens mij minder. Snottert nog wel af en toe, maar z'n hoest klinkt bij vlagen al een stuk minder 'doorrookt'
Altijd spannend hoelaat hij dan weer voor de volgende fles komt! Hier weer een dramatische nacht haha begon om 12 uur en heeft tot een uurtje of 4 geduurd. Ik ben gebroken maar gelukkig morgen vrij!
Ja ben ook heel benieuwd! Mijn wekker gaat om 05:45 dus ik ben sowieso eerder wakker dan hij en anders dient hij gewoon als wekker Ojee, dat is idd drama! Pff, gelukkig maar dat je morgen idd vrij bent! Moest je vandaag wel werken dan? En zit er verder wel verbetering in? Vandaag weer een bijna krampvrije dag hij had 's middags eventjes last, kwam een klein scheetje uit en toen stopte het huilen weer. Sowieso valt hij nu zooo makkelijk af te leiden! Buikje aaien staat hij nu eindelijk toe (moest ie voorheen werkelijk niets van hebben) en vindt hij overduidelijk lekker en verlichting bieden. Vandaag ook weer rustig kunnen koken en eten, meneertje lag lekker te slapen boven krijgt nu z'n laatste fles (moet er nog steeds aan wennen dat hij nu zo vroeg de nacht in gaat!) en dan heb ik weer een mama dag overleefd
Wat een drama vannacht! :x hij heeft de hele nacht liggen spoken, heb geloof ik elk uur gezien. En tot overmaat van ramp heb ik me daardoor verslapen, had 20 minuten geleden al in de auto moeten zitten en ben nu als een bezetene koffie naar binnen aan het werken leek wel alsof ie zich niet lekker voelde en de verkoudheid ineens veel erger was, of misschien is hij toch nog niet toe aan 4 flessen... Vandaag wordt even puzzelen, want om 06:45 heeft ie al z'n fles gehad. Misschien vanavond dan nog een kleintje of zo... Pfff, fijn begin van de dag zo!
Wat ik dan deed was de flessen wat dichter op elkaar geven, maar weet niet of dat voor jullie ook werkt? Dan nu bv. 10.30/ 14.00/ 17.30/ 21.00 ongeveer Ik kwam hier altijd graag rond 21.00-21.30 uit, dan konden wij zelf namelijk om 22.00 gaan slapen, wel fijn als je er weer om 5.30 uit moet.
Klopt, met 5 flessen deed ik ook altijd net geen 4 uur (3 uur en 3 kwartier meestal) omdat hij rond 8 uur 's ochtends z'n fles kreeg, anders zit ik tegen twaalven nog met de laatste fles. Maar omdat hij nu op 4 flessen zit is het een ander verhaal, laatste fles zou dan rond 19:00 uur vanavond vallen en dan issie morgenochtend wel heel vroeg wakker ben ik bang, en dan zit ik morgenavond weer met hetzelfde probleem denk dat ik anders om 22:00 uur nog een klein flesje van 120 doe of zo... tenzij ik merk dat hij al in z'n diepe slaap zit (aal weet ik niet precies of en hoe ik dat ga zien haha), dan laat ik m maar gewoon komen denk ik, maar dan zit ik morgen weer met 5 keer 150+5 en hij is nu net gewend aan die 4 keer 180+6... arghh, lastig
Hier gaat het iets beter! Vanacht een keer geweest voor zijn speen . Nog wel hoesten en snotteren helaas maar veder een vrolijk mannetje wat ons door het hele huis achterna kruipt haha. Gister moest ik idd werken en vandaag lekker vrij Jammer dat de nacht wat minder ging zeg , uit ervaring weet ik hoe vermoeiend dat is haha. Lang leve de koffie
Haha zooo, echt hoor, koffie is wat me nu in leven houdt nee het valt echt mee moet ik zeggen! Die vermoeidheid slaat na het eten toe denk ik Fijn dat er vooruitgang in zit! Hopelijk gaan we beiden weer rustige nachten tegemoet
Hahah koffie en red bull wat zouden we zonder moeten !! Hoop dat de vermoeidheid mee valt. Nou hoop dat de nachtjes snel weer beter worden moet wel zeggen dat hij wel een stuk vrolijker is nu
Nou, gisteravond ging weer wat minder. Had hem opgehaald van KDV en niet lang na thuiskomst had hij toch weer last van wat krampjes en ook meteen een flinke krijsbui nou was hij ook wel erg moe, en na z'n fles had ie voor de 2e keer die dag een poepluier dus het zou me ook niets verbazen als dat hem dwars zat (merk wel vaker dat hij last heeft net voordat ie moet poepen). 19:00 uur z'n fles gehad en hij heeft geslapen tot 06:30 vanmorgen pruttel pruttel, en toen toch maar weer geslapen tot 07:30! Toen vond ik het wel de hoogste tijd voor een fles, ook al was ie niet super hongerig. Dus dat is wel weer positief! komen we vanavond ook weer op een mooie tijd uit. Hij heeft nog wel last van flinke hoestbuien pfff. Vooral 's nachts lijkt het veel erger. Hoest zichzelf dan ook wakker (valt dan gelukkig wel meteen weer in slaap) en van het vele hoesten ook veel kokhalzen. Dus ik zit dan elke keer met m'n hart in m'n keel . Hoop dat dat gauw over is, fijn voor hem kan het ook niet zijn! En ik hoop dat die krampjesactie van gister eenmalig was... ben dus een beetje zenuwachtig voor vandaag haha. Maar komt vast goed! Hoe is het nu bij jou Jumphola?
Oei, vandaag zie ik dus achteruitgang... hij heeft steeds net voor de volgende fles weer last. Lang niet zo heftig als eerst, maar wel weer veel windjes laten, trekken met de beentjes en erbij huilen. Ik begin me inmiddels ernstig af te vragen of hij gister op het KDV niet misschien per ongeluk een keer gewone voeding heeft gekregen. Het begon na thuiskomt gister ineens namelijk. Ik hoop eigenlijk zelfs dat dat het is, want zo niet, dan ben ik even kwijt wat ik hier nou weer mee moet... Morgen gaat hij er weer naartoe, heb m'n vriend gevraagd of hij ernaar wil vragen. En dan maar hopen dat er morgen iemand is die er gister ook was... Verder heeft ie vanmiddag een hele plens melk eruit gegooid na de zoveelste hoestbui ik begin er nou wel een beetje zenuwachtig van te worden... heb nu z'n matrasje maar iets omhoog gedaan en dat lijkt te werken, want tot dusver nog geen gehoest gehoord...
He wat jammer dat het minder gaat, is idd wel een goed idee om het even na te vragen. Ste je voor dat het daar aan ligt?! Hoesten hier is ook nog vrij heftig komt soms ook weer melk uit , denk dat er bij hoort? Wij hebben vannacht een goede nacht gehad hij sliep van half acht tot 08:15 was wel lekker Hoop dat je kleine vent snel weer wat beter is en dat die stomme krampen weggaan!!
Heb nog geen antwoord van het KDV, degene die er woensdag ook was, is vanmiddag pas aan het werk dus we horen het pas als ie opgehaald wordt. Ik hoop maar zooo dat dat het is... en geen idee dus hoe het vandaag met hem gaat, ik was om 07:00 uur vanochtend al de deur uit maar hij was toen wel al behoorlijk tekeer aan het gaan... Gelukkig vannacht wel een goeie nacht gehad, hij heeft alleen even gehuild toen ik net op bed lag (sinds ik weer werk spookt hij dus maar op 2 nachten in de week: de 2 dagen dat ik vroeg op moet voor werk ). Laatste fles 19:30 uur en vanochtend rond 06:30 uur wakker. Hoesten is beduidend minder nu z'n matrasje wat omhoog staat, wou dat ik dat eerder gedaan had haha. Maar was weer te koppig; dacht dat helpt vast niet haha. Fijn dat het bij jullie ook weer beter gaat!! Dat ie zo goed geslapen heeft is vast een teken dat het beter zijn in zicht is
Haha toch wel handig zo een matras ophogen he En wat zei het Kdv? Ben zo benieuwd ! Ja goede nachten zijn altijd fijn haha , hoesten word gelukkig steeds minder !!
KDV heeft netjes Pepti gegeven, dus daar kan het niet aan liggen. Maar volgens hen had ie vandaag helemaal geen last! Hij sliep al toen ik thuis kwam om 18:00 uur en heeft geslapen tot 20:00 (op KDV ook zelfs een tuk van 3,5 uur gedaan!), hij lijkt nu best rustig. Ben dus benieuwd hoe morgen gaat hoop dat het een eenmalige actie was, misschien ligt het er ook wel aan dat hij niet helemaal lekker is, gisteravond beetje verhoging, 37,5 terwijl ie normaal altijd rond 37 zit. Ik vermoed ook dat de tandjes eraan komen dus wie weet speelt dat ook mee Ik ben iig weer een beetje opgelucht
Oh gelukkig maar!! Slapen is altijd goed voor die kleintjes. Oei tandjes kunnen idd ook meespelen. Zo schattig als he opeens zo een wit klein tandje ziet haha. Hier heeft meneer er al 5 gaat zo snel soms