Sorry sorry, druk geweest er valt bij ons nog een hoop op te knappen (zijn in september verhuisd) en heb dit weekend eindelijk eens wat achterstallig schilderwerk kunnen doen Hoe gaat het nu met de napijn? Hoop dat het meevalt en met de kleine man? Verkoudheid al wat minder? Hier lijkt het eindelijk weer beter te gaan! Vannacht de tweede nacht op rij dat hij aan een stuk door geslapen heeft van 21:00 tot 08:00. Wat een heerlijkheid! Voel me dus zelf ook een stuk beter in mijn vel (wat kan moeheid je gemoedstoestand toch een hoop beïnvloeden hè) en ik heb sinds vrijdagavond eigenlijk geen krampjes meer gezien... hij is weer een stuk rustiger, vrolijker, slaapt beter en als hij wel kort slaapt is hij alsnog gezellig. Alleen soms even krijsen als ie over z'n slaap heen is, maar dat is zoveel makkelijker te handelen dan dat krijsen van krampjes. Kan hem in zo'n geval ook super makkelijk afleiden. Ik hoop zó dat dit het nu is en ik eindelijk echt kan genieten van mijn mannetje, en van een kindje met 'gewoon' babygedrag...
geeft niks hoor. Oe lekker schilderen heerlijk met dit weer!! Napijn is een stuk minder nu , vanmorgenvoor het eerst dat ding eruit gehaald god ik schrok me dood Met Jason gaat het ook een stuk beter niet meer verkouden alleen nog een beetje hoesten. Hij slaapt in inmiddels de nachten weer door hoera hahah Echt fijn dat het nu beter gaat hoor , laat het genieten maar beginnen, nee wat zeg ik dubbel genieten !! Kleine mannen worden zo verschrikkelijk snel groot
Fijn dat de napijn minder is! Lukt eten nu ook weer gewoon of was dat sowieso geen probleem? Haha ja kan me voorstellen dat je even moest wennen vanwaar eigenlijk dat je dat hebt gekregen? Sam is helaas nog steeds verkouden, maar het gaat wel de betere kant op. Matrasje hoeft niet meer schuin en hoesten wordt ook langzaamaan beter, wel blaast hij nog steeds veel bellen met z'n neus haha. Verder gaat vandaag echt super, kan niet anders zeggen. Nergens last van, alleen het poepen ging even behoorlijk moeizaam en daarna had ie honger, dus dat was even aanleiding om flink een keel op te zetten Wat een super lieve foto zag ik trouwens van jouw ventje in een ander topic van vandaag! Mooi mannetje zeg!! Ik heb daar ook even mijn bijdrage gedaan hihi
Ik leef momenteel op vloeibaar eten , alles is gehecht dus wondjes doen veel pijn maargoed gaat vanzelf wel over. Na de bevalling begonnen opeens mijn tanden zomaar uit te vallen haha dus dacht oké tijd voor maatregelen. Oh wat fijn!! Haha bubbels bubbels bubbels Gillen om eten is alleen maar goed. Dan heeft die andere voeding dus toch geholpen ?? Oh dankjewel ik heb de jouwe ook gezien heerlijk jochie !!
Wow, ik kende wel de haaruitval na de bevalling (heb 2 mooie kale plekken whaha) maar tanden?! Schrok je je niet dood? heftig zeg! Kan me voorstellen dat de wondjes pijnlijk zijn, wanneer mag je weer gewoon eten? Kan me voorstellen dat je puree op een gegeven moment wel zat bent Hihi dank je wel! Hij was weer zoveel aan het schaterlachen vandaag, zo geweldig om te zien. Ja, de nieuwe voeding lijkt echt aan te slaan nu! Maar ja, dat deed Pepti ook in het begin, dus ik juich pas als we een paar weken verder zijn maar het is en blijft fantastisch om dit verschil te zien.
Ja ik was er niet blij mee haha over een week weer vast voedsel proberen. Heb net wel een chipje op maar omg wat deed dat zeer haha. Oh wat leuk is dat he dan word je toch verliefd Ik ga weer duimen dat het goed blijf gaan!!!
Ha, daar ben ik weer Hoe gaat het nu met je?? Nog chipjes aangedurfd? Wordt het al minder? En hoest met de kleine man? Hier gaat het nu weer goed!! Tweede nacht op rij dat hij weer prima sliep, en gister op het KDV zeiden ze uit zichzelf dat het een wereld van verschil was, en dat ze vonden dat we er vanuit mochten gaan dat de voeding echt aansloeg hebben ze met Pepti nooit gezegd... Dus ik duim me een ongeluk!