Waar bemoeit ze zich mee!

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Prins03, 30 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Prins03

Prins03 Fanatiek lid

13 nov 2012
    3.695
    2
    0
    Sorry hoor, maar ik moet even m'n verhaal kwijt..

We zijn uit eten geweest. Mees mee uiteraard en we hadden dan ook de kinderwagenbak bij de tafel staan. Op een gegeven moment heeft hij z'n fles gehad en wordt hij moe.. Dus, hup in de bak.

Nou slaapt Mees al sinds heel vroeg met een spuugdoekje over z'n ogen. Doen wij het niet, doet hij het zelf wel.. Dus wij nu ook (zeker in een druk restaurant) dat doekje over zijn ogen zodat hij lekker rustig in slaap kan vallen..

Lopen er mensen langs en een zo'n vrouw kijkt in de wagen.. 'OOOOOH pas op! Zo stikt je kind nog!' en ze gaat zo met dr hand de wagen in om het doekje van zijn hoofd te halen.
    Mijn man en ik hadden pas een seconde later door wat er gebeurde, want dat verwacht je niet..
    Je gaat toch niet bij een wildvreemd kind even in de kinderwagen? Je kan er hooguit iets van zeggen 'Joh, dat doekje ligt op z'n ogen, gaat dat wel goed?'.. Maar nee, mevrouw ging er gelijk vol op..

Mees weer wakker.. Fijn.. Bedankt..

Wat was ik boos! En nu ik er weer aan denk word ik het weer!

Iemand ook wel eens zoiets meegemaakt? :x

2. happynienja

happynienja Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.178
    0
    0
    Julianadorp
    emma sliep ook met een doekje over haar gezicht en sophie doet het ook.
    ik heb zo'n nijntje knuffel met doekje eraan.
    waar bemoeit ze zich mee ja!
    wat zei je?

3. wasmachine

wasmachine Niet meer actief

Ja als het in hun ogen in her belang van het kind is denken mensen zich met alles te mogen bemoeien. Als mijn zoontje bijvoorbeeld heel overdreven aanstellerig zonder tranen 'huilt' omdat hij zijn koekjes heeft opgegeten en hij geen nieuwe krijgt word ik boos aangekeken als ik hem niet troost. Want dat is zielig en verwaarlozing. Dit soort taferelen zijn helaas totaal overbodige maar onvermijdelijke situaties die bij het moederschap horen.

4. Prins03

Prins03 Fanatiek lid

13 nov 2012
    3.695
    2
    0
    Nou, in eerste instantie waren we een beetje verbijsterd..
    Toen spraken we haar er op aan dat ze dat doekje gewoon lekker moet laten liggen en zich er niet mee moet bemoeien.. raar mens..

5. ukoldaatje

ukoldaatje VIP lid

2 feb 2008
    5.082
    0
    0
    Hier ook een nijntjeknuffeldoek die hij in zijn gezichtje wrijft voor t slapen..ik zou ook woest zijn na de verbijstering.

6. Siren84

Siren84 VIP lid

8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    tuurlijk dat dit niet kan! hooguit iets zeggen maar niet met je poten in andermans kinderwagen graaien grrrrrr

7. MeineLiebe

MeineLiebe Niet meer actief

Hier ook een zoontje dat met zijn knuffeldoek over mijn oogjes slaapt.

Ik zou helemaal verbouwereerd zijn! Wat denken sommige mensen wel niet ?!

8. Berte

Berte VIP lid

24 feb 2011
    7.027
    3.840
    113
    Vrouw
    Thuis
    Natuurlijk moet je niet in een onbekende kinderwagen gaan graaien, maar als deze vrouw oprecht geloofde dat je kind kon stikken, dan heeft ze waarschijnlijk in een reflex gehandeld. Vervelend, maar niet meer dan dat.

9. mv3hartendiefjes

mv3hartendiefjes Niet meer actief

ik zou ook woest zijn geworden ja je gaat niet zomaar in iemands kinderwagen bak zitten graaien bah bah

10. moonymuppet

moonymuppet Niet meer actief

+1.

11. Stephanie20

Stephanie20 Fanatiek lid

6 mei 2007
    1.502
    47
    48
    student
    België
    Mijn dochter sliep toen ze klein was ook met een doekje op haar ogen. De stof is ademend dus,wij zagen daar geen graten in. Ik zou ook niet zomaar in een ander zijn wagenbak zitten graaien hoor. Je kan het misschien raar vinden,en het er het jouwe van denken. Maar daarvoor hoef je het nog niet te zeggen! Toen mijn dochter enkele weken was,zat ze mooi te slapen in de draagdoek. Je kon haar niet zien zitten omdat ze nog zo klein was. Een dame op de markt begon een praatje en vond het gepast om zomaar de draagdoek naar beneden te snokken,gewoonweg omdat ze haar wou zien. Geloof me de markt was te klein. Wat een lef!

12. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Mee eens

13. ariel3

ariel3 Actief lid

27 mrt 2009
    477
    0
    0
    Frankrijk
    +1.

14. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

dit

15. TempusFugit

TempusFugit Niet meer actief

Domme mevrouw, dat ze denkt dat mensen door hun ogen ademen :')

Maar nee, even serieus, ik vind het niet kunnen om in andermans kinderwagen te graaien. Zeker als je er zelf naast zit, neem ik aan dat ze wel snapt dat jullie het in de gaten houden.

16. tresje

tresje Fanatiek lid

13 jun 2011
    2.414
    0
    36
    ik hou er ook echt niet van als anderen in de kinderwagen aan mijn kind gaan zitten graaien.
    maar misschien dacht ze dat jullie het niet hadden gezien en wilde ze jullie helpen??

17. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Mee eens.

18. dirksmama

dirksmama VIP lid

29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    mijn gedachte ook.

19. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

Ik zou stomverbaasd zijn en het niet op orijs stellen maar ik zou er niet woedend om kunnen worden

20. bramtim

bramtim Fanatiek lid

1 feb 2008
    2.107
    0
    36
    Precies zo denk ik er ook over. Snap dat je geschrokken bent maar vind je reactie wel heel heftig eerlijk gezegd.

Deel Deze Pagina