Dankjewel voor jullie reacties! We hebben nu de eerste fles 'met' infacol gegeven. En ze slaapt... maar of het toeval is...? Ik denk het wel hoor, want dat is wel een hele snelle reactie. Verder doen wij dat ook zoals je beschrijft Noonoo. Strak tegen mij aan drukken, beentjes tegen haar lijfje aan, speentje erbij om op te zuigen. Maar door de pijn kan ze die niet altijd vasthouden, terwijl ze dat wel wil. Dus soms maar een pinkje, dat werkt dan beter. We gebruiken een difrax s fles. Qua voeding en flessen willen we ook nog even niets veranderen om haar de kans te geven te wennen. Bij mijn zoontje hebben we dit te snel willen veranderen waardoor hij niet kon wennen. Wisten wij veel.... Ook alle trucjes als fietsen mt de beentje, op de onderarm leggen, op de buik leggen, tegen ons aan, wiegen, buikje masseren.. We doen het allemaal. Maar het werkt allemaal niet echt of van hele korte duur. Nou de gaan de infacol even goed uitproberen en geven dus sinds een aantal flessen gekookt (afgekoeld) water. Als het niet werkt dan gaan we we even nadenken over pure jbpm en een osteopaat. Nogmaals bedankt..!
Nou, toeval of niet...: sinds vanmorgen begonnen met infacol voor de flessen toedienen en vandaag heeft ze amper krampjes gehad. Dat kan toch haast niet zo snel..? Maakt ook niet uit, een goede dag tussendoor is ook al fijn. Maar hopelijk is het meer dan één goede dag..!
Infacol werkt direct! Die maakt van alle luchtbelletjes in de darmen (dat dus de krampjes veroorzaakt) 1grote bel die dan makkelijker uit de darmen komt (scheetje ) als wij hier 1x vergaten te geven voor de fles kreeg ze weer krampjes, dus het werkt meteen ter plekke Fijn dat het schijnt te werken!
Nou, zoals je zegt: jeetje wat kan ze goed scheten (en stinken..!) en ze poept ook al vaker kleine beetjes. Er gaan dus veel luiers doorheen..! maar dat 10x liever dan de krampjes!! Vannacht ging super, zelfs een nacht van 5,5 uur gemaakt! Ik durf bijna niet te hopen dathet door de infacol komt. Nou we zullen zien!
Bij ons hielp Infacol niet zo goed, net als Sab Simplex. Maar een combinatie van Dr. Brown fles en Friso Comfort was dé oplossing; hij heeft noooooit meer last van krampjes gehad!
hier kreeg dochterlief ontzettend last van zuur en overgeven van Infacol dus zijn we direct mee gestopt. Cinababy werkte wel voor ons. Verder gebruikten we afgekoeld gekookt water en dr browns fles en zo ging het goed.