Hallo, Ik heb sinds vandaag krampjes in me onderbuik. Heb eergister me ei gehad.. Kan dit een innesteling zijn? (hoop het [-o< ) liefs Marisss
Denk dat dat net nog even te vroeg is voor een innesteling. Moeilijk he dat geduld hebben en al die dingen die je voelt.
Na hoeveel dagen van je ei vindt de innesteling plaats dan? Ja echt wel moeilijk..haha ik ben van mezelf erg ongeduldig.. Maar ik hoop echt dat het deze ronde raak is..
gemiddeld tussen de 5 en 10 dagen kqn ook nog gewoon van je ei afkomen ik had na mn iui 5 dagen vreselijke last van krampen en steken maar heeft niks te zeggen helaas
Ik heb net even de calculator gedaan en dit kwam eruit.. 14 September 2008 Eerste dag van je laatste menstruatie 9 Oktober 2008 Een beetje vruchtbaar 10 Oktober 2008 Vruchtbaar 11 Oktober 2008 Erg vruchtbaar 12 Oktober 2008 Eisprong 17 Oktober 2008 Innesteldag 26 Oktober 2008 Vanaf hier kun je testen 5 Juli 2009 Vermoedelijke bevallingsdatum Mijn banner klopt niet..omdat ik een cyclus van 42 dagen heb..En ik kan mijn banner niet verder dan 38 cyclus dagen instellen..Ik krijg mijn ei nog volgens de calculator..Mischien is dat de oorzaak van die krampjes.? Sorry voor de domme vragen..
Je ei doet er 3 dagen over om in je baarmoeder te komen. Dan duurd het nog 3 a 4 dagen om in te nestelen. Las ik ergens dmv de google knop
Ik zou het echt niet weten..Ik ben echt helemaal in de war.. had wel een keer eerder deze maand slijm.. toen hebben wij volgens mij wel geklust, maar ik hou dat allemaal niet bij..haha
ook aan de hand van de slijm weet je het helaas nooit zeker als je wat inzicht zou willen krijgen zou je eens moeten gaan tempen of ovu testen gebruiken
Hoihoi, sorry dat ik me er even tussen bemoei... stomme vraag maar hoezo; vruchtbaar slijm?! Ik heb de afgelopen 2 dagen smiddags best veel doorzichtig slijm gehad?! En omdat ik nu na 51 dagen nog niet ongesteld ben en allerlei krampjes heb (wat ik 'normaal' nooit heb) wilde ik maandag al naar de dokter gaan... Maar zal ik dan nog maar even wachten?!?!? Groetjes en alvast bedankt voor jullie advies
Of je hebt een late eisprong gehad en was dat het wat voelde... Vruchtbaar slijm heb je in de periode van de eisprong. Het is doorzichtig en erg elastisch. Dit slijm zorgt ervoor dat de zaadje makkelijk omhoog kunnen zwemmen...Is je eisprong geweest dan verdwijnt dit slijm ook weer.
slijm heb je vaak rondom je ei idd maar kan 5 dagen voor en na zijn gezien jou cyclus lijkt het me niet geheel onverstandig om eens contact te leggen met een ha weet niet of je lang gestopt bent met de pil het kan dus ook ontpillen zijn
Je kunt nog wel een paar dagen na je ei slijm verliezen wij weten bijna op het uur na wanneer mn ei springt en het slijm wil ook wel eens meteen weg zijn maar ook nog wel eens een paar dagen aanhouden
Nee dat weet ik helaas niet meer.. net had ik witte afscheiding.. Ik zie het allemaal wel..pff word er helemaal para van..haha Deze maand sowieso om de dag klussen..
vraagje over dat vruchtbaar slijm moet je dat hebben? want ik heb het deze maand niet gehad en als het goed is heb ik mijn eisprong algehad ik heb steken gehad aan de rechter kant en gelet op de banner ben ik er vanuit gegaan dat dat mijn eisprong was maar kan dat dan wel als je geen slijm hebt gehad? liefs patty