Opeens een onregelmatige cyclus!

Discussion in 'Zwanger worden' started by Danielle 32, Oct 22, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Danielle 32

Sep 12, 2008
    17
    0
    0
    Nagelstyliste
    Spijkenisse
    Wij zijn bezig voor een derde. Ik was bij de eerste na 2 mnd zwanger en bij de tweede binnen 2 mnd, en nu zijn we al 8 mnd bezig.
    Ik had altijd een cyclus van 28 dgn, soms een dag eerder of later..
    Nu zit ik voor de tweede keer al op een cyclus van +/- 42 dgn..erg frustrerend!

2. Maribomba

Maribomba Lid

Jul 28, 2008
    57
    0
    0
    Mijn partner en ik zijn nu vier maanden bezig voor ons 1e kindje. Voor die tijd had ik altijd een cyclus van 28 dagen, niet later of eerder, strak 28 dagen. Maar sinds we proberen zwanger te raken is dit helemaal anders.

Ik bedenk allerlei redenen wat de oorzaak zou kunnen zijn, waarom het zo onregelmatig is geworden. Maar ja ik zal het nooit zeker weten. Ik probeer nu ook met de ovutest te achterhalen wanneer het gunstig is.

Ik ben niet in de buurt van 40 dagen gekomen, maar ik begrijp je helemaal, het is zeker frustrerend.

3. Danielle 32

Sep 12, 2008
    17
    0
    0
    Nagelstyliste
    Spijkenisse
    Ik ben idd ook bezig met ovulatietesten..Een mens zit soms raar in elkaar he.

4. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

ik ken dat ja, zat altijd op 27-28 dagen en vorige maand ineens 36!
    ben benieuwd hoe het deze cyclus gaat, maar heb overduidelijk mijn ei gevoeld (deed zo'n pijn, kon er niet omheen) dus mijn cyclus zal deze maand waarschijnlijk 30 dagen zijn.
    maar hoe het kan.. geen idee!

5. beverly

beverly Actief lid

Jan 28, 2008
    294
    0
    0
    Heel herkenbaar hier hetzelfde, toen ik het net aan de dokter voorlag zei ze ook dat elke cyclus weer anders loopt en je er niks aan kan veranderen....
    Gewoon maar mee leren leven dus

Share This Page