Hai iedereen, Ik zit met een probleempje,ik wil graag de laatste fles van 11 uur eraf hebben omdat mijn dochtertje dan al in diepe slaap is en de laatste weken niet meer verder sliep als ik haar die fles ging geven. Maar het zit zo ze krijgt om 5 uur haar groenten hap maar ze wil meestal al om half 7 slapen en dan is ze te moe om de fles van 7 uur te drinken. als ze die fles wel wil drinken is het weer een probleem omdat ze het zonder pap niet red tot s;ochtends maar ze vindt de pap niet echt gewelding. dan is het ook nog eens moeilijk om de groenten hap eerder te geven ivm werk. Ik weet niet wat ik nu moet doen,en welke pap moet ik geven zodat ze het toch red van half 7 s Ɣvonds toto in iedergeval 6 uur. Haar schema is nu. 6.00 fles 200 met een beetje pap 10.00 fruit grote pot stukje koek of brood 13.00 melk 200ml 17.00 grote pot groenten. 18.30/19.00 fles pap weigert ze vaak en dan moet ik hem toch weer 11 uur geven.
En als je haar na het warm eten nog even bed legt? F sliep hier ook nog een uurtje toen hij zo oud was. Dan rond 20.00 de fles en lekker naar bed.
ja dat heb ik ook wel eens geprobeerd,maar het rare is dat ze op een of andere manier dan wel moe is maar wel onwijs gaat lopen spelen in haar bed,en om half 7 is ze meestal wel gelijk zo weg.
hier gebruiken we al heel lang hongerige baby voeding van friso als nachtvoeding want noa slaapt niet lekker op pap,k denk dat het haar mischien te zwaar op de maag ligt zo voor het slapen gaan. Ook is noa nu al een week of twee heel moe na haar groente die ik om half 5 geef,dus leg ik haar erna ook even plat boven op bed.pruttelt wat en slaapt dan een 3kwartier waarna ze even speelt,daarna ontspannen in badje en om 19.00/1930 haar laatste fles.k heb het idee dat pruttelen uiteindelijk toch ook wel slaap word,mischien voor jou ook een idee?.