krampjes

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Anais, 10 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anais

Anais Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.314
    1
    0
    Gérante
    limburg/Hasselt
    hoi

ik had de zaterdag dus mijn ei gehad (met vruchtbaar slijm)
    nu heb ik sinds gisteren krampjes en hevige rugpijn,alsof je een goede dag hebt tijdens je menstruatie.Ik heb het ook zoo warm!en ik droom zo hevig de laaste vier dagen op een rij.allemaal nachtmerrieachtige dingen

Ik vroeg me dus af wat dit was.Ik denk natuurlijk aan zwangerschap mar besef ook dat dit te vroeg is(ik probeer al 1.5 jaar dus ken ondertussen wel wat teleurstellingen) maar heeft dit miss met zwanger worden te maken of is dit iets wat gebeurt na je ei.

de laatste drie maanden heb ik eindelijk een regelmatige cyclus
    35 dagen en 14 dagen ei/37 dagen en 14 dagen ei/36 dagen (nu) en 14 dagen ei

Heb ook telkens vruchtbaar slijm gezien en steken in de lies gehad op men ei dag,dit keer links.

Ik had nog nooit vruchtbaar slijm gezien en steken gehad of een regelmatige cyclus de maanden ervoor dat ik probeerde,het lijkt nu precies op orde te komen,volgens gyn,heb ik luie eierstokken klopt dit dan nog wel.Natuurlijk moest ze dit nog opvolgen want ben maar 1 keer geweest maar durfde nietmeer :)

groetjes ;)

2. Anais

Anais Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.314
    1
    0
    Gérante
    limburg/Hasselt
    de kramjes en de rugpijn worden echt alleen maar erger hoor.
    Deze nacht zelfs wakker geworden,steken van schaambeen naar linkerlies naar navel.
    en de rugpijn voel je zelfs als je rustig zit gelijk nu.
    volgens diegene die me pendeldezou ik in juli een posi test hebben...normaal testen in juni nog maar tja wie weet kan met een maand schelen :p

xxx

3. Butterfly26

Butterfly26 Fanatiek lid

4 apr 2008
    2.746
    0
    0
    Verzorgende VIG
    Utrecht
    Misschien heb je wel je innestelling gehad ;)

4. Lotte1981

Lotte1981 Actief lid

9 jun 2009
    432
    0
    0
    Hoi Anais,
    Ik wil je niet aan het schrikken maken en misschien wel een rare vraag van mij, maar heb je ook gekeken of je misschien koorts hebt? Kan passen bij warm /rare dromen/buikpijn/rugpijn...

Groetjes Lotte

5. Anais

Anais Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.314
    1
    0
    Gérante
    limburg/Hasselt
    hoezo voor wat staan die symptomen?
    ik heb altijd wel tegen de 37.8 graden rondt die tijd ik zal sewwens gaan meten laat je iets weten over wat je denkt?
    heb nu trouwens nog steeds veel krampjes en verschoot er daarstraks van hoe zeer er een steek kwam links.
    heb trouwens nog steeds rare dromen en mijn hele rug doet nu wel wat zeer.
    daarstraks ook lichtjes misselijk,miss van niet te eten?
    groetjes

6. Anais

Anais Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.314
    1
    0
    Gérante
    limburg/Hasselt
    ik heb nu op het moment 37.5 graden
    maar voel me minder warm dan toen die dag dat ik schreef.
    meestal is het tegen de 37.8 graden tijdens en na eisprong(niet zo lang,enkele dagen)

laat je iets weten ??

7. Lotte1981

Lotte1981 Actief lid

9 jun 2009
    432
    0
    0
    Hoi Anais,

Ik denk niet heel specifiek aan iets hoor, maar het kon zo zijn dat je ergens een ontsteking had zitten, dat kan pijn doen en misselijkheid geven, maar meestal heb je dan wel hogere temp. Als jouw temp altijd wat hoog is zou ik me niet zorgen maken. Het kon zo zijn dat je bijvoorbeeld een opkruipende blaasontsteking hebt of een lichte darmontsteking.

Wat het dan is weet ik niet, maar laten we hopen dat het beginnende symptomen zijn van een zwangerschap :)

liefs Lotte

Deel Deze Pagina