Wie ook stiekem al testen met ovuluatie testen?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Madelieve, 3 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Madelieve

Madelieve Lid

9 dec 2009
    83
    0
    0
    Haaj Meiden.

Elke maand denk ik dat het eens raak zou kunnen zijn en elkekeer test ik al een paar dagen(ovuluatie test) of week voor mijn nod.
    Ik weet het miss niet zo goed idee maar het blijft toch jeuke om het te doen.
    Ze zeggen dat als je zwanger bent dat de ovuluatie testen ook positief kunnen zijn.
    Heb al paar x getest paar dagen voor nod en dat gaf een heel licht steepje en werd dan gewoon ongsteld:(
    Nu las ik op een andere forum hier dat ook iemand had getest,week voor nod en een donker streepje gaf.
    Ik voel me deze maand wel iets anders dan anders.
    Vanaf mijn ei al steekjes in mijn onderbuik en in mijn liezen en steekjes in mijn borsten.
    Vanmorgen deed het dan ook echt goed zeer.
    Mijn temp was vandaag ook 0,1 graad lager dan normaal na mijn ei.
    Kon het toch niet laten om NU al een ovuluatie test te doen.
    Deze gaf en licht streepje maar wel donkerder dan anders.

Wie test ook stiekem al van te voren,hoe goed zien jullie de streep en was je dan ook eind van de maand zwanger?

Liefs,

2. Kaatjuh

Kaatjuh Actief lid

18 dec 2009
    490
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik heb ook gehoord dat je een ovu test kan gebruiken. Maar een ovu test is pas positief als streepje even donker is als controle streepje of zelfs donkerder. Jij zegt dat je wel een streepje ziet maar een lichte, dat is dan eigenlijk geen positieve. Je zegt trouwens ook dat je temp 0,1 graden lager was, zover ik weet moet je temp. juist hoger zijn en niet lager.
    Ik ben nu zelf eigenlijk ook van plan om zo een ovu test te gebruiken een week voor mn NOD. Misschien zelfs wat eerder :p Geduld is bij mij ver te zoeken :D

3. Madelieve

Madelieve Lid

9 dec 2009
    83
    0
    0
    Ik dacht dat het miss mijn innestelings dip zou kunnen zijn.
    Maar vanmorgen 37,0 getest:$
    Het word steeds lager,en ik moet nog een week tot mijn nod.
    Ik denk dat ik toch maar niet meer zo positief moet denken nu.:(

4. eeva

eeva Niet meer actief

Ik heb bij de zwangerschapstest van mijn zoontje, ook nog een ovulatietest gedaan die ik nog had liggen... die was toen ook vet Positief, net als de zwangerschapstest een dag voor NOD! Het kan dus, maar dan moet die wel gelijk of sterker zijn aan de controllestreep.

Maar de keer ervoor toen ik niet zwanger was kreeg ik een licht streepje, dit betekend negatief.

5. eeva

eeva Niet meer actief

Madelieve, voel je je zwanger dan? Misschien gaat je temp. morgen wel omhoog, een innestelingsdip kan volgens mij ook 2 dagen, maar daarna moet je temp. weer stijgen! ;)

Deel Deze Pagina