Hallo, Ik koop pampers en koop ze weleens in de aanbieding. Welke pampers gebruiken jullie en zijn deze ook goed. Groetjes Hanan
Hoiii, ik gebruik eigenlijk allerleimerken, zoals het me uitkomt op dat moment, als ik toevallig bij d AH ben koop ik AH merk of als pampers in de aanbieding zijn pampers, en als ik bij de lidl ben en ik heb toevallig luiers nodig koop ik ze daar.
Dank je Mirna Er is idd al eens een topic hierover geweest maar is al weer een tijdje geleden er zijn al weer een boel mama's erbij gekomen die ook vast willen vertellen welke luiers hun bevallen ikzelf gebruikte aldi voor overdag alleen hebben ze andere luiers nu en die zijn bagger gebruik nu haar nachtluiertjes dan ook maar voor overdag en die haal ik bij de DA drogist (eigen merk)
Pampers zijn echt super! Kunnen gewoon de hele nacht om! En Huggies op de tweede plaats. ( vond de huggies eerst beter, maar nu hij ook meer plast, vind ik pampers toch fijner!) xxx
Wij gaan ook voor de pampers, nu nummertje 2 (van de groene verpakkingen). We kopen ze altijd in de aanbieding
We hebben nog geen luiers nodig, maar is het een idee om een poll toe te voegen: Pampers Ah eigen merk Libero Anders etcetera
ik heb voor lisa nog pampers en voor tim kruidvat eigen merk.. als ze op zijn ga ik voor allebei kruidvat luiers gebruiken
nee hoor bij mij maakt het ook niet uit. alleen pampers en huggies vind ik niet fijn. ik heb die van de super al gehad, lidl, aldi, kruidvat, bumblies, slecker, allemaal fijn
Heb ooit Kruidvat luiers en Huggies geprobeerd maar vind Pampers baby dry echt het fijnste en die gebruiken we hier ook standaard.
ik gebruik het liefste huggies of etos... kep ook kruitvat geprobeerd maar met die poept ie snel zun rug vol. en met pampers new baby 2 komt het plas erdoor heen,,, en zun billen blijven nat.... in tegenstelling tot huggies die alles goed opneemt!
Heel verschillend dus. ik gebruik eigenlijk vanaf het begin pampers new born en heb nu pampers 2 paarse en deze bevallen prima! Zijn ook heel dun kan Yassir zich lekker makkelijk bewegen. Huggies vind ik erg leuk met winnie de pooh, goed zijn ze neit vind ik. Dan heb k het over huggie kcotton
@djara hebben ze bij jullie nog wel het merk broekies bij de aldi? hier hebben ze namelijk een ander merk gekregen en dat is bocht na 2 uurtjes drijft Caitlin der luier uit
selaam ik gebruik nu alleen maar pampers en verderes niets. ben met andere merken niet tevreden. ik had eerst etos en ah merk maar ze lekken door. en bij etos zijn ze te groot. heb nu een kast vol met pampers die in de aan bieding waren. kan nu wel even een paar maanden vooruit, hihihi
ja hoor, hier nog gewoon broekies.... maar ik zal het in de gaten houden..... (moet ik een paar pakken voor je inslaan? )