Hallo, Mijn zoontje Vince is nu 6 weken en wordt erg onrustig halverwege zijn fles.Hij begint dan te zwaaien met zn armpjes en is aan het persen totdat zn hoofdje rood aanloopt..hij draait dan zn hoofdje weg.Ik laat hem dan altijd ff boeren wat ook niet altijd lukt.Hierna drinkt ie wel weer verder maar blijft onrustig...dit houdt overigens nog een tijd na zn fles aan,meestal slaapt ie pas na anderhalf uur weer. Hij krijgt Nutrilon standaard en 5x165cc. Enig idee waar hij last van kan hebben en wat we kunnen veranderen? Ik vind overstappen op een andere voeding ook zo wat aangezien hij daar ook weer aan moet wennen en dit ook krampjes met zich mee kan brengen. Alvast bedankt voor het meedenken.
Hoi! Misschien kan je dit het beste even bespreken met het consultatiebureau. Het kunnen bijvoorbeeld krampjes zijn of verborgen reflux. Moeilijk om zo te zeggen wat het precies is. Heeft Vince verder nog klachten? Groetjes Linda
Hallo, Sinds vrijdag huilt hij elke avond.Dit begint rond 18.00...hij is dan wel stil als hij zijn speentje in krijgt maar zodra deze weer uitvalt gaat ie weer huilen.Hij sabbelt savonds ook heel erg op zn knuistjes.We hebben zondag de Nutricia advieslijn gebeld en daar adviseerde een voedingsdeskundige savonds Nutrilon Forte te geven omdat hij misschien savonds honger zou hebben.Dit hebben we nu gisteravond laat voor het eerst gegeven dus kan nog niet zeggen of dat het is want snachts slaapt hij wel weer goed. Ik heb vandaag het CB gebeld voor overleg maar die bellen binnen 2 dagen terug