verhuizen

Discussie in 'Stel je vraag aan de kraamdeskundige' gestart door toetie, 4 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. toetie

toetie Fanatiek lid

14 dec 2010
    2.310
    7
    38
    noord brabant
    wij gaan over 2 maandjes ongeveer verhuizen en ik vroeg me af hoe ik dat het beste kan doen.
    ik had het idee om als eerste onze uk en haar spullen over te verhuizen zodat al haar spulletjes daar staan en wij gewoon kunnen schjouwen en uitpakken?
    normaal ligt ze bij ons op de kamer maar nu we verhuizen kan ze naar haar eigen kamer. is dit beter in een keer te doen of eerst weer daar bij ons op de kamer?
    met andere worden hoe kan ik dat het beste aanpakken en waar moet ik nog op letten en rekening mee houden.
    groetjes toetie

2. Adrienne

Adrienne Fanatiek lid
    Medewerker

9 mrt 2010
    2.192
    5
    38
    Hoi hoi,

Verblijft ze tijdelijk bij iemand anders tijdens d verhuizing of is ze continu bij jullie??

Als ze bij jullie is, is het denk ik belangrijk dat de spullen zijn op de plaats waar jullie (en zij) slapen. Dus als jullie de eerste nacht in het nieuwe huis slapen, moeten haar spullen daar zijn.

Is ze tijdelijk bij iemand anders, maakt het zoveel niet uit.

Ik zou meteen proberen om haar op haar eigen kamer te laten slapen. Als dat niet gaat, kun je altijd nog besluiten om haar op de kamer te nemen.

Groetjes Adrienne

3. toetie

toetie Fanatiek lid

14 dec 2010
    2.310
    7
    38
    noord brabant
    als alle eerste gaan haar spullen en zij samen met de oppas daarheen dus we zijn er wel in de verte bij met uitpakken en schjouwen en al haar spullen zijn er bij.
    bedankt voor de reactie.

Deel Deze Pagina