mag ik nu wel of niet de kattenbak verschonen ivm toxoplasmose? bij een avondje doorzakken, hoe lang afkolven zodat alle alcohol weg is?
Hoi, Toxoplasmose is alleen gevaarlijk tijdens de zwangerschap. Je mag de kattenbak gewoon weer verschonen (helaas wellicht). Ik weet niet wat bij jou doorzakken is, maar zolang je nog in staat bent om een auto te besturen, mag je ook gewoon voeden. Een glas alcohol heeft ongeveer 3 uur nodig om verwerkt te worden. Maar de hoeveelheid alcohol die bij de baby terecht komt is heel gering. Lees dit artikel maar eens. Eurolac!: Proost! Proost!
dank je..goede info! ik heb alleen wel over meer dan een glaasje. drinken op feestje neemt al snel 5 glazen en wat dan doen? gelden dan zelfde regels?
Na 5 glazen alcohol mag je geen auto meer rijden volgens mij Maar, de volgende ochtend is de alcohol uit je bloed (en dan ook uit je melk). Dan kun je de volgende ochtend weer gewoon voeden. Kolven hoeft niet, tenzij je borsten 's nachts te vol zijn. Gekolfde melk van toen je onder invloed was bevat wel alcohol en kun je misschien beter weggooien Veel plezier met stappen.
hele andere vraag ikheb een slaper. hij slaapt al een aardige tijd bijna klok rond van 1900-0530/0600 ik kolf nu elke keer rond 2200 of ik maak hem wakker rond 2230. hij krijgt dan bv als eerder is dan 1900 maar is dit nodig? ik doe op verzoek. overdag komt hij 5/6 voor bv. als ik hem laat slapen dan betekent dit dat er zeker 10-11 uur niet is gedronken dan neemt de productie toch af?
Je productie zal afnemen naar wat je baby nodig heeft. Als je hem op verzoek voedt, maak je precies dat aan wat nodig is. Don't worry, be happy. Het gaat goed zo volgens mij. Als hij weer meer nodig heeft zal hij zich weer vaker melden om de productie weer op te voeren.