Krampjes

Discussie in 'Stel je vraag aan de kraamdeskundige' gestart door Lamiss, 21 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lamiss

Lamiss Lid

13 mei 2010
    34
    0
    0
    Mijn zoontje is 5 weken en heeft last van krampjes. Hij huilt normaal alleen als hij honger heeft maar de laatste dagen huilt ie omdat ie dus last heeft van krampen. Ik gebruik nu Infacol voor elke voeding om advies van de kinderarts, maar lijkt niet goed te helpen.
    Hij slaapt bijna de hele dag door, maar wordt elke keer wakker en gaat huilen, dan pak ik hem op en leg hem op zijn buik op mijn borst en dan valt ie in slaap.

Er was mij altijd verteld dat ik hem niet snel moest oppakken, maar de eerste weken na zijn geboorte waren mijn ouders en schoonouders bij mij en die hebben het hem aangeleerd :x

Hoe kan ik het hem afleren?

ps: ik heb in het begin Nestle Nan 1 gebruikt maar daar kreeg hij harde ontlasting van en nu gebruik ik Kruidvat 1 en sinds 2 dagen (in de hoop dat ie hele nacht door slaapt) Kruidvat voor hongerige baby's

2. Adrienne

Adrienne Fanatiek lid
    Medewerker

9 mrt 2010
    2.192
    5
    38
    Hoi hoi,

Het is verstandig om je kindje twee weken de tijd te geven, om aan nieuwe voeding te wennen. Daar kan het aan liggen dat hij kramp heeft. Als ze krampen hebben, willen ze aandacht en troost, en liever rechtop en niet liggen. Het is wel belangrijk om hem die veiligheid te geven hoor, je kunt ze nog niet echt verwennen. Je zegt dat hij normaal alleen huilt als hij honger heeft, dus is er wel iets aan de hand nu. Infacol zou wel moeten helpen.

Hoe is de bevalling gegaan, want ook daar kan iets mis gegaan zijn. Het is dan verstandig om naar een osteopaat te gaan, die kan je helpen.

Groetjes Adrienne

Deel Deze Pagina