Hoi Dames, Om even een korte uitleg te geven, ik lees al een paar maanden verschillende topics mee. Vandaag heb ik toch echter besloten om me ook maar eens te gaan registreren. Ik heb eigenlijk altijd een regelmatige cyclus gehad van 28dagen. 6 september hadden wij op de verjaardag van mijn vriend een positieve zwangerschapstest in onze handen. Helaas resulteerde dit in een operatie waarbij mijn linker eileider is verwijderd. Het bleek dus een buitenbaarmoederlijke zwangerschap te zijn. Ik ben geopereerd op 7 oktober en op 11 november kwam mijn menstruatie alweer tevoorschijn. Daarna op 8 december. Op 1ste kestdag heb ik even een hele felle steek in mijn rechterzij gehad. En het voelde als een plofje. Dit was rondom mijn eisprong en ik denk dan ook dat het mijn eisprong was. Zeker weten doe ik het niet want ik heb het nog nooit eerder gevoeld. Vandaag 14-1 ben ik nog steeds niet ongesteld. Terwijl ik vorige week zondag/maandag ongesteld hoorde te worden. Ik heb er al 3 tesen tegenaan gegooid afgelopen week. Maar negatief. Nu heb ik sinds gisteravond het gevoel alsof ik enorm ongesteld ben en ik verwacht als ik naar het toilet ga dat ik dan ook een bloedbad aantref, maar niks. Zijn er mensen die me kunnen helpen? Of hetzelfde hebben gehad? Fijne middag.
Heey celien Ik heb dit ook gehad, zo ineens een dikke week te laat terwijl je normaal altijd een regelmatige cyclus hebt.. Maar het kan ook zijn dat je lichaam het nog niet erkend als zwangerschap.. Maar goed je wil gewoon bevestiging en anders gewoon weer doorgaan.. Groetjes Rianne