Omdat Justin eigenlijk wél altijd op tijd wakker is, denk aan half 7 a half 8.. geef ik m ongeveer n kwartiertje nadat hij op is, zijn pap/bambix. Alleen hij lijkt dan (nog) geen trek te hebben. Als ik daarmee stop en ik probeer n kwartier later nog 60 cc 'normale' fv, gaat dit er ook nog in, maar dan houdt t wel op. Zou hij 'genoeg' hebben van zijn pap? Of zal ik m bijvoorbeeld pas s na n uur als hij op is de pap proberen? Hoe hebben jullie dit?
Hier geef ik Vigo gelijk de fles. Hij heeft 's ochtends als hij wakker word dan ook echt wel honger. Misschien is het een idee om eerst even lekker met Justin samen goed wakker te worden (denk aan spelen o.i.d.) Misschien geeft hij dan na een half uurtje/uurtje dan zelf wel aan honger te hebben? Ik heb eigenlijk geen idee of een papfles te zwaar kan vallen zo gelijk in de ochtend? Misschien is het een idee om een gewoon flesje te geven? Vigo krijgt bij de tweede fles Nutrix door zijn flesje. Hmmmzzz... ik zou het anders ook niet weten. Ik denk dat ik dan even zou wachten met voeden. Ik wens je in ieder geval heel veel succes. Liefs Minya
Lastig maar ik geef live borstvoeding 's ochtends. Meestal om 7 uur a half 8. Wij doen alleen nog 's avonds pap, moet zelf eens uitzoeken wat meneer allemaal mag nu.
Ik had dat een poosje geleden ook met Alyssa. Nu ga ik als ze wakker is haar eerst wassen en aankleden, en dan krijgt ze meestal rond kwart over 8 haar pap pas. En dan gaat het er allemaal in. Geef ik het bijv 3 kwartier eerder, dan wil ze het ook nog niet. Naar mijn idee heeft ze als ze net wakker is gewoon nog geen honger.
Want als ik mezelf na ga, heb ik ook nog geen honger, direct uit bed.. Daarom bedacht ik me dat dit bij Justin natuurlijk ook zo kon zijn. Hij krijgt s avonds zijn laatste fles meestal rond half 7.
Zodra hij wakker wordt is het eerste wat ik doe luier verschonen van de nacht en daarvoor heb ik het flesje al klaar soms maak k het gelijk erna.
Ze zijn hier vaak wel rond een uurtje of 7 wakker. Maar dan haal ik ze nog niet uit bed (zolang ze niet huilen tenminste). Vaak brabbelen ze wat enzo, en tegen de tijd dat ze uit bed zijn en de fles klaar is zijn ze alweer zo'n uurtje wakker. Dan gaat de fles er prima in, rond 8 uur dus.
Britt is wakker rond 7.00/8.00.. 8 uur de fles, als ze 7 uur wakker is laat ik haar liggen tot kwart voor en krijgt ze hem ook pas om 8 uur ze kan dus met gemak een uur wachten.
Daan is rond 6 uur wakker, slaapt dan nog even bij ons van ong half 7 tot kwart over 7. Dan gaan we eruit, leg ik hem in de box en drink ik eerst een kop koffie \/ anders kom ik niet op gang... Tegen kwart voor 8 heeft hij toch wel honger en drinkt hij zijn fles Nutrix leeg. Tegenwoordig drinkt ie hem soms ook zelf, in de box...stoer hè 8) Maar ja..ik vind hem de fles geven ook nog zo lekker...tis maar net hoe het uitkomt!
Bink wordt tussen 7 en 8 wakker .. Ga dan een flesje maken en geef dan het flesje in bed (alleen op de dagen dat hij niet naar het kdv moet), ff lekker knuffelen en dan gaat ie weer even naar bed. Hij heeft ook echt honger smorgens en de fles is dan ook zo op. Hij slaapt dan nog 1 1/2 en krijgt dan rond half 11 een fruithappie. Tussen de middag krijgt hij een bord pap.
Sem wordt om een uur of 7 wakker en hij krijgt om 8 uur zijn eerste fles. Dan is goed wakker en zelfs dan duurt het meestal een poosje voordat hij zijn fles opkrijgt, omdat hij ermee zit te spelen.
ik zou idd eerst ff lekker spelen om te kijken of hij wel of geenhonger heeft ...ff afw8en dus en dan kan je wat later zijn pap geven (ij doen gewoon om 0800 fles geven ook al ie eerder wakker) hoeveelheid weet ik eerlijk gezegd niet, als je het van een lepeltje geeft zal het wel minder zijn dan een papfles denk ik omdat het meer vult....papfles doe ik 180/6 en 5 seetlepels pap en die gaat helemaal op (maar dat is savonds voor het slapen gaan) Ik zou wel proberen of hij diksap/water/koude thee wil drinken bij zijn pap...of bij zijn fruithapje...
Kian heeft ook nog niet meteen honger als ie wakker is. Meestal wacht ik dan even. Ook eet hij het niet altijd allemaal op, maar ik maak wel altijd 180+6+bambix.
Sem krijgt 's ochtends 180 ml + 2 schepjes nutrix. Hij krijgt het meestal helemaal op en soms blijft er 30 ml in de fles staan.
Alyssa krijgt 180/6 en met 7 scheppen bambix erin (ze eet het met een lepel). Dit gaat 9 van de 10x helemaal op.