ervaring kidsriver flexy traphekje

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door appelsap27, 4 nov 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. appelsap27

25 jun 2014
    95
    24
    8
    Ons zoontje is aardig op avontuur in huis en nu willen we traphekje gaan plaatsen. Omdat we bij de trap beperkte ruimte hebben willen we graag een oprol traphekje.
    Nu ben ik ze tegen gekomen van lascal kiddy guard en lees daar positieve verhalen over maar zag ook de kidsriver flexy en deze is een stuk goedkoper maar kan hier weinig ervaringen over vinden.
    Nu is mijn vraag of iemand ervaring heeft met de kidsriver en of deze met 1 hand open te maken is?

2. wjls

wjls Lid

20 sep 2014
    54
    24
    8
    Wij hebben de kidsriver en ik vind het eigenlijk een onding. Hij is niet met 1 hand open te maken, gaat stroef en het is een gedoe om hem dicht te krijgen. Ik ben er nu een beetje aan gewend, dus het gaat, maar ik zou hem zelf niet nog een keer kopen.
    De ikea heeft een soort harmonica hekje, die schijnt ook wel goed te zijn en niet duur. Misschien een optie?

3. appelsap27

25 jun 2014
    95
    24
    8
    Bedankt voor de tip! Zal is naar die van de ikea kijken. Traphekje hangt er wel een poosje dus is wel fijn als hij makkelijk in gebruik is;)

4. Michelle88

Michelle88 Actief lid

26 okt 2013
    122
    0
    16
    Nieuwegein
    Wij hebben het harmonica hekje van de ikea en het echt een aanrader! Wij gingen ook voor een oprol hekje, kiddy guard is heel duur. Kidsriver flexy kan je niet met 1 hand openen zei winkel medewerkster. Dit is voor als je iets af wil scheiden en kan openen zonder dat je je kind beet hebt. Bijvoorbeeld keuken zei ze. Succes

Deel Deze Pagina