Ik had begrepen dat er een periode is waarin je nog niet met je baby naar de kinderboerderij mag. Maar als ik ga googlen dan kan ik niet echt concrete informatie vinden. Vanaf hoeveel weken zou het in dit deel van het jaar mogen?
Nooit van gehoord dat dat niet mag... Wij wonen op een boerderij, baby zat vanaf 6 dagen al tussen de dieren.
Nooit gehoord dat het niet zou mogen. Alleen is de vraag of een kleine baby er wel wat aan heeft. Ik ging met 3 maanden voor het eerst met hem, toen vond hij vooral de bomen mooi
Ik ben met 2 maanden al een keer geweest, maar toen had ze er nog niks aan Denk dat het leuk begon te worden bij een maand of 6/7.
met 10 maanden voor t eerst geweest, vind ie allemaal wel mooi om te zien. Nu gaan we regelmatig. Vooral de speeltuin+ zandbak die erbij is is populair
Ik denk dat ze voor haar oudste kind wil gaan en dat baby mee moet Heb ook nog nooit gehoord dat het niet zou mogen ts
Nog nooit gehoord dat er een leeftijdgrens zou zijn om te mogen gaan. Bij mijn zoon ben ik voor het 1e jaar geweest. En sinds mijn dochter er is ben ik ook een paar keer geweest. Ik zie alleen maar ouders met baby's en kleine kinderen.
Eerste keer met 7/8 maanden geloof ik.. en dat vond hij fantastisch. Ik zou niet weten waarom je niet eerder zou mogen?
Onze dochter van 1 vindt dieren vanaf ca 9 mnd heel leuk, ook katten en honden. We gaan nu af en toe even kijken bij de kinderboerderij, maar echt aaien en zo is nog wat vroeg vind ik voor de kinderboerderij. We leren haar nu met onze katten en opa's en oma's honden goed om te gaan. Bedoel je een leeftijdsgrens ivm evt Q koorts? Wij houden wel wat voorzorgsmaatregelen wat dat betreft aan, voor de zekerheid: Q-koorts en de kinderboerderij - Vereniging Samenwerkende Kinderboerderijen Nederland
Ik wil idd met de oudste gaan. En de jongste moet dan mee. Een vriendin van me zei het en was daar ook wat angstig in. Daarvoor nooit wat over gehoord. Misschien dat ze de conclusie heeft getrokken dat het in het begin niet mag omdat zwangere vrouwen afgeraden word om te gaan. Ik ga de link even lezen.
Paar weken oud, met de oudste mee, de jongste heeft toen enkel in de wagen liggen slapen en geen dier gezien.
De jongste twee waren 2/3 maanden oud en dan gingen ze mee omdat we voor de oudste gingen. Nooit gehoord dat het niet zou mogen.
Onze dochter heeft er pas iets aan sinds ze 1 jaar is. Nu 1,5 jaar en ze kent bijna alle geluiden die dieren maken. Dus zij vind het leuk als we naar zoiets gaan, dan horen we de hele tijd 'Meuhhh en mèèè'
Was dat niet alleen zo voor zwangere vrouwen én lammetjes? Of een combinatie daarvan ofzo? Ik ben al drie keer geweest en mijn jongste is krap elf weken
Ben er met 8mnd geweest toen vond ze het nog niet zo. Nu oas geweest met 11 mnd en de heeft zelfs de geitjes gevoerd..
Als je zwanger bent moet je oppassen met kattenbakken en mrsa volgens mij dat is vooral bij varkens en vleeskalveren. Maar gewoon rondlopen kan geen kwaad er mee werken is wat anders. Dat zou anders betekenen dat ik 9 maanden binnen had moeten zitten met onze bestenbende thuis😄.