Voor het eerst sinds 3 weken dat ik weer eens een dag vrij ben...EN DAN REGENT HET!!! :x *zucht* Dan maar mijn huis schoonmaken...
Nou dat tref je dan idd lekker Het is idd erg vies nat weer *zucht* Wie verhuisd ermee naar Miami ofzo???
Dan hoop ik dat als je weer gaat werken, de zon weer gaat schijnen (hihi). Ik vind het wel zielig voor je Gio, want je werkt je helemaal uit de naad de laatste tijd. Heb je eigenlijk wel n zonnetje verdiend!
Zooo, mijn huisje is helemaal schoon, ik heb gehoord dat het komend weekend niet veel beter gaat worden, dus ga ik morgen maar even een kunstmatig zonnetje halen denk ik...!
Het weekend blijft nat weer helaas ja Mn zus en zwanger vieren morgen een feest bij hun thuis en dat zou zowel binnen als buiten zijn maar denk niet dat het druk wordt buiten als ik zo naar dit vieze weer kijk!!! En dan nagaan dat het van de week nog zo heerlijk was buiten!! Gisteren zat ik nog even lekker op balkon de hond te borstelen in het zonnetje!! **verlangt extreem naar de 25 graden!!!**
tja hier ook pokke weer. Pff heb ik een week vakantie! Gelukkig is jouw kunstzonnetje dicht bij en erug goedkoop haha
Zucht geldt ook voor mij. Sinds lange tijd vrij geweest op een vrijdag en dan is het herfst weer. Het was gewoon koud. Maar wel lekker gewinkeld en nog een leuk babypakje gekocht
waar hebben jullie 't nu over?? Helemaal geen last van!....Miami.....klinkt leuk, maar 't kan daar behoorliik waaien hoor!
Eeh ik zeg toch maar niks meer! Krijgt ie net een berichtje dat de voetbal gewoon doorgaat Kan toch niet waar zijn hahaha