Ik moet ontzettend veel boeren. Al meerdere dagen (ben nu 5+4). Ik heb nog geen patroon ontdekt qua moment van de dag/ etenswaren. Het lijkt er wel op dat als ik veel eet, het meer is. herkennen jullie dit en wie heeft er tips wat ik juist wel/niet moet eten? Of moet doen? het is overigens gelukkig alleen maar boeren. Geen maagzuur oid. dank!
Gewoon boeren ik had er in het begin ook veel last van.. maakte niet uit wat ik deed. Werd uiteindelijk vanzelf minder.
Ik dacht eigenlijk heel naïef dat er vast wel tips zouden zijn, haha. Ik boer me een ongeluk sommige momenten. Gelukkig werk ik thuis, haha Mijn man kan er gelukkig wel om lachen
Ik boer nog steeds... eerst was het van de misselijkheid.. nu van het maagzuur wat steeds opkomt. Ik weet niet wat ik wel of niet kan eten. Met drinken net zo. Melk doet wel goed btw. Maar voor de rest.. overal komt het zuur van omhoog. En dan is het weer boeren. Als t nou een klein bescheiden boertje is.. maar nee. Boer als een kerel
Ik kon bij allebei de zwangerschappen (de eerste weken) om de haverklap zoveel boeren laten. En dan zo hard als een puberjongen op straat. Vreselijk! Maar het luchtte wel op. Zo werd ik niet misselijk. Het gaat wel weer over, maar duurde bij mij weken.