hey de krampjes beteren maar niet. was vandaag wel iets minder erg maar toch het blijft maar duren. dirksmama. uiteindelijk eens naar zo'n nummer gebeld en mijn geval uit gelegt. maar de krampjes zouden niet van de borstvoeding komen. . dus nu moet naar een ander oplossing zoeken
hey de krampjes beteren maar niet. was vandaag wel iets minder erg maar toch het blijft maar duren. kan je cina baby ook krijgen in Belgie? want ik heb er veel over gehoord in deze topic
hey vonneg bedankt. ik heb het in huis gehaald hopelijk haalt het iets uit. is echt erg hem zo te zien wenen van de kramp.
hallo iedereen. ik heb nog een vraagje. helpt kamille thee ook tegen krampjes? omdat ik al gehoord heb dat het heel ontspannend werkt. graag hoor ik jullie antwoorden
van kamille weet ik het niet maar venkel helpt wel ertegen, hier in belgie kan je het onder de naam babyfen kopen in de apothek, is zo verkrijgbaar en een volledig natuurlijk middel
hey randi ik heb babyfen hoor (ik kom ook uit belgie) maar echt helpen doet het niet. daarmee dat ik me afvraag of kamille thee ook helpt.
sorry meid daar kan ik je geen antwoord op geven bij mij hielp die babyfen toch wel wat, anders iets warm op de buik leggen een kersenpitkussen ofzo
nee hoor want bij mijn twins werd dit in hun verwarmd bedje gelegd om temperatuur te houden dus als het daar ok is gaat dat bij je kleine ventje zeker geen probleem zijn
Let wel op dat je een kersenpitzakje op de juiste manier gebruikt! Dus alleen in bed leggen om het bed voor te verwarmen, niet laten liggen bij je kindje. Nooit te lang in de magnetron laten liggen. De pitten kunnen bij oververhitting namelijk gaan smeulen en het bedje in brand zetten. http://www.veiligslapen.info/modules/co ... ?section=3 Overigens kun je ook heel simpel zelf zo'n zakje maken. Je naait een zakje van katoen, vult dat met biologische tarwekorrels (kun je bij de natuurwinkel kopen), naait dan het zakje dicht en maakt er een sloopje bij. Je verwarmt het zakje zonder sloopje.
hey dirksmama ik wist niet dat je ze zelf kon maken is wel interessant. waarschijnlijk is dat zelfs goedkoper, en je maakt ze zo groot als je ze zelf wilt
in het verwarmd bedje in het ziekenhuis werd het kersenpit kussen in een katoenen zak gestoken of je kan hem ook inrollen in een handdoek en werd het tegen de rug van onze meiden in bed gelegd en bleef het daar ook, ze sliepen zo op hun zij. en zelf maken komt denk ik niet zoveel goedkoper uit dan het kopen ook want zoveel kost een kersenpitkussentje niet. je geeft evenveel uit aan het materiaal voor het te maken