lang verhaal en schrik niet, het is te belachelijk voor woorden... ik ging vanochtend even de deur uit met jamie, kom thuis, jamie op de arm, zet hem in de box, schoenen en jas uitgedaan en gewoon verder gegaan met mn leventje... om 4 uur hoor ik sleutel in de deur en denk; heeej ian (mn vriend) is vroeg thuis!!! maar verder hoorde ik niks. dus dacht dat ik spoken zag. om 5 uur komt ie dan toch thuis, eten en daarna zouden we boodschappen doen. dus iedereen klaar om rond half 7 de deur uit te gaan en ik kon mn sleutel nergens vinden (sleutelbos met huis en autosleutels). overal gezocht, in de diepvries, vuilnis, overal onder en op maar nergens mn sleutel. ian ging ff douchen en daarna zouden we weer verder zoeken. toen hij onder de douche stond had ik ineens de ingeving om te checken of mn auto er nog stond. ik kijken en wat bleek, mn auto is gejat!!!! jamie zn nieuwe maxi cosi stoeltje weg, auto weg, zn oude autostoeltje lag nog in de achterbak, ook weg. zn kinderwagen in de achterbak, weg! zn campingbedje lag nog in de auto want hij had bij mn zusje geslapen. weg! mn tomtom twv 250 euro ongeveer... weg!!! al mn cd's weg. ik ben helemaal over de zeik. plus dat ze mn huissleutel ook hebben want waarschijnlijk ben ik gewoon mn sleutels in het slot vergeten en hebben ze het eruit gejat. dat was dus wat ik hoorde toen ik dacht dat t ian was... ik ben zo pissig!!! kan het niet geloven! gelukkig is ians vader hier nu en heeft de sloten vervangen zodat we in ieder geval gerust kunnen slapen, maar mn auto is nog steeds weg. en het stomme is nog wel dat het buurmeisje iemand bij de cafetaria horrde zeggen wie het gedaan zou hebben. ianb politie weer opgebeld en ze zeiden doodleuk, we kunnen niet iedereen gaan beschuldigen... maar we hebben gehoord dat die familie echt tokkies zijn en dat we daar niet zo heen moeten gaan, dat ze wapens hebben enz. plus dat we net nieuw zijn hier in de buurt..., zo irritant, we weten gewoon bijna zeker dat 1 of ander pisjochie van 14 onze auto heeft gejat en dat we die vervolgens uitgebrand in een weiland terug vinden ofzo. ben zooooo kwaad!!!! zo dat was het weer, als ik weer nieuws heb horen jullie het!!!!
Meid ik vind dat je nog redelijk rustig bent zo te lezen. Mijn auto was vorig jaar ook 2x bijna gejat. Ik kan hem op afstand starten en had dat gedaan, dus de motor was aan het draaien. Een of ander snotjong zal gedacht hebben: oe makkelijk! Niet dus, want er zit geen sleutel in en als je wilt gaan rijden slaat de motor af... Hij heeft geluk dat ik Ryker op de arm had en niet even snel naar de keukenlade kon rennen, anders had hij het misschien niet na kunnen vertellen... De 2e keer was de nacht na Halloween. Mijn man was om een of andere reden vergeten om de auto op slot te doen en de volgende ochtend was hij helemal leeg. Alles weg! Was gelukkig niet te veel waardevol spul maar toch.. is niet leuk. Heel veel succes met de autoloosheid Ik hoop dat ze de dader vinden en goed gestraft word. Zet trouwens een camera gericht op jullie voordeur meid! de kans is HEEEEEL groot dat je de dader op heterdaad betrapt. of toch minstens op video hebt.
we zijn verzekerd voor diefstal maar aangezien ik de sleutel in de deur had... ik zal het maandag wel zien, dan belt de verzekering me terug... ga t gooien op; ik had mn handen vol toen ik binnen kwam, zoontje op de arm, alles weggelegd en toen ik terug kwam, sleutels weg... we zullen zien. ik klink misschien kalm, maar heb me vanavond goed kwaad gemaakt, geloof me!! mn vriend is nu de deur uit om te kijken of ie de auto kan vinden maar geef hem weinig hoop... het voordeurslot is ook niet gemaakt trouwens, we hadden niet de juiste schroeven. dus we gaan de deur zo barricaderen en laten de tv aan zodat t lijkt door de voordeur alsof er iemand op de bank tv ligt te kijken. denk en hoop ook dat ze niet ook nog het lef hebben om vannacht in te breken maar ben zo panisch!!! mijn kleine mannetje ligt boven te slapen. wat als ze hier binnen komen met een mes ofzo~!!!!! zit hier ook echt niet lekker!!!!
jeetjeeee wat kl*te zeg ....hoop dat ze hem vannacht met alles erin gewoon ergens neerzetten en dat je morgen wordt gebeld dat hij terrecht is......sterkte in ieder geval. Wel lekker dat je andere sloten hebt. Kun je in ieder geval lekker slapen....of ze moeten vannacht denken dat ze ook je huis in kunnen dan kun je ze op heterdaad betrappen weet je ook direkt waar je je auto kunt vinden.
WAT BELACHELIJK!!! kan je misschien een sleutel in het slot aan de binnenkant van de voordeur doen? Bij ons kan je er dan van buitenaf met een sleutel niet in.
ja we laten onze andere sleutel erin en tapen de brievenbus af die in de deur zit zodat ze niet met een kleerhanger oid er door kunnen. maar toch, elk geluidje houd me sowieso al wakker, vannacht kan ik echt niet slapen!!!! vriendjelief is al half uur aan het rondzoeken in de hoop dat die 'loser' de auto ergens heeft gedumpt voor joyriding en hem morgen weer oppikt. belde hem net, hij gaat pas naar huis als ie mn auto echt niet kan vinden! (en dan te bedenken dat ie zo'n hekel aan mn auto had ) ik ben echt een angsthaas 'altijd aan de regels houden' tuttebel maar zit hier wel mooi met ian zn 'stick' 1 of ander soort zware ijzeren stick antenne achtig die je uit meot slaan.... als het moet, moet het, alles om mijn mannetje te beschermen...
jeeetje meid wat schrikken zeg ik hoop dat je vannacht toch een beetje kan slapen leg je mannetje anders lekker bij jullie in bed lekker met zn 3tjes
Zo maak je inbrekers ook erg makkelijk...ruitje intikken, sleutel omdraaien en hoppa, ze staan binnen. Zou ik ook niet echt adviseren. Ik zou dan eerder een deuralarm erop zetten. Zo ver mogelijk bovenin en desnoods ook nog 1tje onderin. Zodra de deur ook maar iets opengaat, maakt dat ding een enorm hard rotgeluid en dat schrikt de meeste inbrekers wel af. Ik kan me voorstellen dat je nu niet meer lekker slaapt hoor, ook al zijn de sloten vervangen. En ook dat je pissig bent. Bah...stelletje aso's.
Wat een verhaal, en helemaal fijn dat de politie zo goed help, not! Ik zou inderdaad ook direct mijn sloten vervangen, wat een aso's zeg!
jeetje meid wat erg! sterkte ! Wat een lef hebben mensen toch tegenwoordig. Ik hoop dat je je spullen nog terug krijgt want er zaten nog aardig wat spullen in die vrij waardevol zijn natuurlijk. Hou ons op de hoogte !!
Zo dan, wat erg zeg!!! Het idee dat je ook nog eens die sleutels hebt gehoord rond 4'en en ze of diegene gewoon doodleuk dat heeft gedaan terwijl je thuis was, wat een lef! Ik hoop dat jullie gauw de auto plus spullen terug krijgen/vinden meid.
o... echt vreselijk.. zou mij ook zo kunnen gebeuren met de sleutel in de voordeur,... sterkte meis... hoop dat je je auto toch snel terug mag krijgen...
Wat een aso's zeg. Kijk het is stom van jou dat je je sleutels in de voordeur hebt laten zitten, maargoed dat gebeurt iedereen wel eens (heb het zelf ook regelmatig gehad). Maar het is voor een ander een kleine moeite om dan even aan te bellen of de sleutels door de brievenbus te gooien. En buiten dat, moet een ander gewoon met zijn poten van jouw spullen afblijven. Heb ook wel eens sleutels in iemand zijn voordeur gezien, maar ik denk er niet eens bij na om die dan mee te nemen, heb ze dan ook netjes naar binnen gegooid. Ik hoop dat jullie nog mazzel hebben en de auto vinden.
Pfff vreselijk zeg!!! Je kan ook een slotenmaker bellen die er meteen een nieuw slot inzet. Die werken ook in het weekend naar ik weet. Sterkte!