Vanmorgen schoenen gekocht meer bij thuiskomst toch niet tevreden. Op de bon staat artikelen ruilen binnen 14 dagen. Maar heeft iemand weleens geld terug gekregen? Zag Verder geen leuke schoenen dus zou niet weten wat te moeten ruilen.
Ik heb wel mijn geld terug gekregen. gewoon proberen. Anders krijg je waarschijnlijk een tegoedbon en die kun je ook volgend jaar pas uitgeven als er wel weer mooie schoenen zijn.
Heb het laatst gevraagd toevallig. Met bon en kaartje is het geen probleem (en binnen de termijn natuurlijk)
Vorig jaar leuke schoentjes gekocht voor mijn zoontje. na een week had hij de voorkant al helemaal los liggen. TOen heb ik ook geld terug gekregen.
Scapino is echt top, de schoenen van mijn man lagen na 2 maanden helemaal uit elkaar terwijl hij er alleen gewoon op liep... We mochten na die twee maanden!! Gewoon nieuwe schoenen uitzoeken in dezelfde prijsklasse echt super!
Scapino Noordwijk is wel relaxt en Scapino Arnhem verwacht ik geen problemen mee, want de bedrijfsleidster daar is een oude bekende van mij en een echte lieverd
Toeval wilt dat ik filiaalmanager ben bij Scapino En zoals alle reacties al zeggen, dat is geen probleem bij Scapino! Tegoedbonnen doen we niet aan, het is ruilen of geld terug. Met schoenen graag met doos en bon en bij kleding het kaartje eraan met bon. De termijn is idd binnen 14 dagen, en hier en daar heb je daar natuurlijk uitzonderingen op. Nee, daarin is Scapino zeker heel netjes en ik ben blij ook om te lezen dat dit ook zo wordt ervaren
Scapino doet niet moeilijk, maar in principe moet je altijd je geld terug krijgen hoor. Winkels doen het weleens niet, maar volgens mij moeten ze dacht ik. Wettelijk gezien bedoel ik.
Ik vind dat idd wel het minste, zeker als je retour helemaal klopt volgens de voorschriften. Maar ik heb het vorig jaar eens opgezocht en toen las ik dat het terugbrengen omdat het niet past oid geen plicht was voor de winkelier, het is een extraatje naar de klant toe blijkbaar. Wel in het geval van problemen (mankementen e.d.) Persoonlijk vind ik dat wel raar, en het getuigt van klantvriendelijk vanuit de winkelier. Je wilt toch je klanten houden denk ik dan? Maar nogmaals, wij doen daar niet moeilijk over bij Scapino, dus gewoon teruggaan zou ik zeggen.