Klinkt wel vreselijk interessant, ben wel benieuwd wat jij voor baan hebt. Heel veel succes met je zoektocht!
Daarnaast zou ik zeker Peter R een mail sturen. Hij heeft in genoeg zaken acties ondernomen, zonder dat deze in de publiciteit zijn gekomen. En hij heeft connecties die jou misschien ook verder kunnen helpen. Ben wel benieuwd wat voor baan je hebt! Succes in ieder geval!
Om het niet al te ingewikkeld te maken ben ik een soort van tussenpersoon van een zorginstelling, slachtofferhulp, justitie en politie. In deze kwestie gaat het mij niet om de gruwelijke details van de moordzaak, want een autopsie rapport is zo aangevraagd. Mijn onderzoeksvraag in deze is hoe de moeder vooral geworden is zoals ze is geworden. Waarom voelt ze geen boosheid en waarom praat ze na al die jaren nog alsof haar dochter en kleinzoon leven. En wat heeft het teweeg gebracht bij de familie van de dader, ook hij had een gezin met vijf kinderen en was gelukkig getrouwd. Ik ga vanmiddag naar iemand toe die mij wat meer kan en vooral wil vertellen. Ook is mij vanuit politie geadviseerd contact op te nemen met sbs 6. Deze hebben de zaak toch behandeld. Inderdaad heel interessant maar ook intens verdrietig.