Krap bij kas

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Kim11, 31 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kim11

Kim11 VIP lid

23 mrt 2011
    5.960
    178
    63
    Ik verbaas me soms over de figuren die langs komen in de serie.

Zag vandaag eentje met een vibrator die ze bij een abonnement had gekregen. Nieuw en in de doos want ze was er geen typ voor. Vraag me dan af wat voor abonnement ze dan wel een typ voor was haha.

Zag ook een vader met een dochter, zei dat zn ex geen werk had en geen geld had. Dus hij kwam haar laptop weer ophalen voor haar. Lekker dat je ex dat op tv verteld.

En ik zag een moeder met rood haar. Had haar telefoon weggebracht om pampers voor haar dochter te kunnen kopen. Haar dochter was het belangrijkste. Even later zegt ze dat haar dochter elke vrijdag naar haar moeder gaat en dat ze dan altijd gaan stappen. ........ wat kost dat? En die rode verf... Lelijk! Ze had hele mooie blauwe ogen, dat rode haar maakt haar juist niet knap.

2. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.266
    6.794
    113
    Ìk denk dat ze juist de meest aparte mensen filmen. Om dus een beetje leuke tv te krijgen

3. Kim11

Kim11 VIP lid

23 mrt 2011
    5.960
    178
    63
    Ja natuurlijk doen ze dat.. Haha

Maar verbaas me er soms wel over, ik zou dan geen toestemming geven voor een uitzending. Ik kreeg laatst toen Friso overleden was ook een microfoon in mn neus geduwd. (Net bevallen, slobberige kleren, nog te dik, en een ijsje in mn handen.. Ja das natuurlijk leuk voor op tv.) Ze zei 'wat vind u ervan dat Friso is overleden?' -> Ja heel vervelend maar ik wil niet op tv. Ze waren weg voordat ik kon knipperen.

Deel Deze Pagina