Ik ben op zoek naar lekkere geurtjes voor in huis, welke je lang blijft ruiken. Soms kom ik ergens een winkel of woning binnen en dan ruikt het altijd zo lekker. Ik heb nu 2 geurtjes van Sabon, met geurstokjes bij de parfum. Heerlijk is het, maar toch verdwijnt de geur altijd zo snel. Heeft iemand tips? Hoor veel goede verhalen over rituals?
Lampeberger! Misschien even googlen? Ben er erg enthousiast over, is prijzig om een startset aan te schaffen maar het werkt beter dan stokjes en het reinigt de lucht in huis ook nog eens
Van Rituals vind ik Hammam secret heeeeeeeeeeeeeeeeeel erg lekker ruiken, maar dat is heel persoonlijk natuurlijk. Wel prijzig. Maar erg lekkere geur!
Ik gebruik ook altijd die hammam van rituals! Ik heb in plaats van stokjes de geurolie met die houder van rituals
ik heb altijd under a fig tree of hoe heet dat? de laatste keer hadden ze die geur niet dus ik hoop niet dat het van de markt af is
@ Sydneys, die hebben ze nog hoor, vorige week nog aangeschaft en is online ook. Of te verkrijgen. Under a fig tree is ook absoluut favoriet hier
Wij hebben "Under a fig tree" voor in de toilet en in de badkamer Eigenlijk zijn ze bijna allemaal wel lekker van Rituals
Ik vind Under a Fig Tree heerlijk, maar echt te duur. Ik heb gewoon stokjes met olie van de Action en die doen het prima!
Deze heb ik ook! Heerlijk! Je ruikt hem, maar niet zo overduidelijk ( dat je binnenkomt en denkt geurtje!, vink nooit lekker)
Wij hebben ambi pur in het stopcontact. Ruikt heerlijk fris enje kunt het stellen van 1 tot en met 5. Je kunt dus zelf kiezen hoe sterk je het wilt. Ben er erg blij mee, gezien wij een kat hebben die helaas wel eens naast de bak plast . Ik heb ook eerst van die geurolie met stokjes gehad maar dat vond ik ook te weinig geur hebben.
under a fig tree en iets met jamin ying yang ofzo hebben wij altijd van rituals. Heerlijk en veel beter dan sabon
Ik heb de rituals spring garden en je ruikt hem erg goed ! Ik heb mijn oude weg gegooid van rivieralen want die rook je niet.
Deze heb ik dus ook altijd maar ik ruik hem helemaal niet Alleen als ik er met m'n neus bovenhang, vind het een heerlijke geur
Niet van Rituals maar zeker het vermelden waard (en hier ook al eerder genoemd); Scent Chips. Heerlijk!