Hoi hoi! Welke kapper is super goed in Groningen en waarom? (Ik wil namelijk van lang naar een stuk korter.. dus wil echt een goede kapper hebben.. )
Ik ga altijd naar Cosmo (in DB weliswaar, maar in Groningen zit 'ie ook!). Supergoede kapper, doen altijd precies wat ik wil, maar ze komen ook zelf met ideeën en tips enzo.
Kapsalon Kapsones in de Folkingerstraat. Ze zijn laatst nog onderscheiden voor een of andere prijs. Echt een super goede kapper, je moet wel even bellen voor een afspraak, want anders moet je soms lang wachten, ze hebben het meestal erg druk. Ze zijn ook open tijdens koopavond. Hier is de link http://www.kapsoones.nl/index.swf
Capelli in de Steenstilstraat. Mag ik ook een afrader geven..? Koppie Koppie. Ben er 3x geweest en 3x verknipt (waarom dan toch 3x geweest? hoor ik jullie denken nou, elke keer een andere kapper, maakt dus niks uit) Cosmo is ook wel oke maar zoo duur!
Ik heb ook alleen 1 grote afrader: Hairpoint. En dan vooral de vestiging in Hoogkerk. Ben er zelf gigantisch 'verknipt' net als de rest van de dames uit mijn familie. Echt verschrikkelijk. Een aanrader is inderdaad kapsalon kapsonus!
Aanrader: Janet van kapsalon de Barbier in de Oosterstraat (Stad). Ze werkt niet iedere dag, dus wel even bellen vantevoren. Veel plezier!
Bedankt! Kapsones.. naast Ariola? Dat zou ik idd wel kunnen proberen. Heb alleen zelf het idee dat wanneer kappers zo bomvol zitten niet de tijd kunnen nemen voor je.. Iemand ervaringen met de Toni & Guy kapsalon (is nieuw in Groningen)?
Bij Kapsones nemen ze wel de tijd voor je, vind altijd dat ik er erg goed wordt behandeld. Heb nog geen ervaring met Toni & Guy, ben er een paar keer langs gelopen, en was er nooit druk. Maar is ook best een dure kapper
Capelli! die heeft mij gered nadat kapsones mij in 10 minuten compleet verknipt had. heb mijn man laatst ook terug moeten sturen naar kapsones, zag er niet uit! wij komen er niet weer. Capelli is super proffessioneel, neemt de tijd en zijn altijd in voor iets nieuws.
Afrader: kinky kappers! Ze luisteren echt totaal niet naar wat je wil en zijn ook nog eens hartstikke duur. Ik zou ook voor cosmo gaan.
Kinki kappers of Hair today! Geen idee of er vestigingen in Grening'n zitten hoor, maar die zijn echt top!