Hoi, Wat naar zeg! Net een nieuwe vloer en nu al krassen. Wij hebben ook pcv (therdex) en als ik op mn knieën de vloer dweil zie ik weleens een krasje. Maar zo klein en oppervlakkig dat ik echt moet zoeken om het weer te vinden. Heb weleens gehoord dat je met een föhn er iets tegen kunt doen? Gekke is dat we hier eens een put hadden in de pvc maar dat die weer verdwenen is. Is op een plek waar ook de zon erop schijnt. Hebben expres gekozen voor een vloer die niet egaal is qua kleur en met veel knoesten en reliëf zodat evt krassen niet meteen op zouden vallen.
Wij hebben dezelfde vloer, maar dan een andere tint. Ligt er sinds augustus in en ik moet zeggen dat het er hier nog netjes uit ziet. Geen zwarte puntjes, wel een paar krassen, maar dat was onze eigen schuld...
Wij hebben ook pvc, ligt er in februari 4 jaar. Zoals ik het bij jullie zie zou ik niet accepteren. Wij hebben 1 kras van een stoel waarvan het viltje op een (superklein) steentje stond en er toen mee geschoven is.. daarnaast 1 deukje waar 1 van de kinderen de iPad heeft laten vallen, met de punt op de vloer. Verder inderdaad regelmatig nieuwe viltjes onder de stoelen en regelmatig stofzuigen, maar ik stofzuig echt niet elke dag. Wij dragen geen schoenen in huis, dus echt vies wordt het niet, dat scheelt. Ik zou zeker mijn beklag doen bij de winkel, je betaalt genoeg voor een goede vloer, dit is niet acceptabel na een paar maanden dat het zo erg slijt. Succes!
Hier ook echt heel veel spijt van de pvc vloer. Wij hebben express gekozen voor een dure van een kwaliteitsmerk maar na 2 jaar is het ook een groot krassen paradijs. Als deze eruit gaat komt er nooit meer pvc. Met name rond de eettafel zit het helemaal vol krassen terwijl er dik vilt onder de stoelen zit