Wij hebben een rechthoekige teakhouten eettafel met 4 bruine stoffen stoelen. Nu zoeken we nog een lamp, maar geen idee wat voor een! Wat zou er mooi bij staan? Wat hebben jullie voor lamp boven de eettafel? foto's??
Sinds vorig jaar hebben we 2 lampe kappen boven de tafel. Ik vind het heel mooi geworden. En als ik eens nieuwe kappen wil. Ze kosten nagenoegniks bij de leenbakker.
Ik heb een hele grote ronde lampenkap (diameter van een meter) in een hele felle kleur blauw. De muren zijn bruin, dus steekt lekker af. Kan nu geen foto maken.
staat leuk! maar wij kunnen maar 1 lamp ophangen en een wordt dan een beetje saai. heb wel even bij leenbakker online gekeken en ze hebben wel mooie lampen. vind deze wel mooi: Hanglamp Piet en helemaal niet duur trouwens. nog meer ideetjes en/of foto's?
die zouden we kunnen nemen! vind het gewoon leuk om te zien/horen wat anderen hebben maar zoiets wordt het denk ik wel. de prijs staat me ook wel aan! Ik vind over de 100 euro wel teveel voor een lamp.
Wij hebben 3 van deze lampen boven de tafel. Lekker strak en geven gezellig licht: IKEA | Hanglampen | Hanglampen | FOTO | Hanglamp