Even een snelle vraag... Kun je ook een niet helemaal volle bierkrat inleveren? Er ontbreken 8 flesjes van de 24. Mijn vriend zegt dat het niet kan en ik zeg van wel. Google kon me niet helpen, wie wel? Dan kan ik straks mijn kratje meenemen naar de supermarkt namelijk.
In sommige supermarkten moet je in een leeg krat wel één of twee lege flesjes doen omdat apparaat 'm anders niet pakt. Anders kun je een leeg krat in de supermarkt pakken en die vervolgens in het apparaat zetten. Werd me eens verteld door een supermarktmedewerkster.
En als je van die flesjes van de Lidl hebt (met dat Smirnoffachtige spul) waar normaal gesproken dus geen statiegeld op zit, en je doet die in je krat bier, krijg je gewoon voor een volle krat statiegeld, en de echte bierflesjes kun je dan weer apart inleveren Dat deed onze vriendengroep vroeger altijd na een feestje
mijn zusjes deden toen ze nog jong waren gewoon volle kraten in de machine want ook die worden gezien als leeg kratje door de machine. van dat geld kochten ze dan snoep. tot er een keer iemand een achter stond en dit dus zag. meteen mijn ouders gebelt en natuurlijk straf gegeven maar vonden het toch ook wel een goed bedacht iets van 2 van die guppies van laat zeggen toen een jaar of 9
weetje wat ik eens gedaan heb met die kratjes vroeger? best heel erg hoor! ik samen met een vriendin die een krat bier had gepikt uit de schuur van haar vader naar de winkel toe.... kratje op de band gezet en steeds als hij langs de sensor kwam weer terughalen.... we hadden zo 5x het bedrag binnen 5 min....
Niet bij elke winkel kan dat.. Bij ons bij de Boni kan je alleen volle kratten inleveren.. (of ze moeten het inmiddels weer veranderd hebben) maar over het algemeen kan het gewoon ja..
yep dat kan! Van de week wou ik een vol krat (dus met volle flesjes bier) inleveren maar dat pakt hij dus niet door de bierdoppen die er nog opzit, dat wist ik ook niet!