Wat heb ik toch een hekel aan die dingen! Bij de ene steekt er ineens een beugel uit, de ander knelt, weer een ander biedt echt helemaal geen steun. Had net 2 nieuwe, en die zaten eerst heerlijk en nu ik ze een keer of 3 heb gewassen, steken beide beugels uit. dus nu heb ik 2 zere plekken Ik kan echt nooit goeie BH's vinden.... Hebben jullie tips voor goede merken?
Ten eerste: altijd met de hand wassen bij beugelbh's Anders komen die beugels er idd uit. Over het algemeen geldt voor bh's dat de duurdere ook beter zijn en beter zitten. Vooral voor de wat grotere cupmaten. Ik vind dat ze bij livera altijd goed kunnen adviseren, dus misschien gewoon eens langs gaan?
ik koop gewoon van die voorgevormde bh's bij hunkemoller voor zo overdag. en de sexy kanten bh's zijn voor de avonden (die heb je meestal niet lang aan )
Ik haal mijn bh's tegenwoordig bij de Zeeman. Zijn dan wel geen sexy dingen, maar de beugels blijven er nog steeds goed inzitten. Heb wel eens duurdere bh's gekocht en daar zijn de beugels ook allemaal uitgevallen. Maar goed, daar heb je weer naald en draad voor...
Ik heb echt een bloedhekel aan bh's. Ik heb dan ook niet echt een voorgevel.... (vind ik zelf, scheen mee te vallen toen ik een keer een pashok ingerukt werd door een mevrouw die me wel wilde helpen met meten) maar anyway, ik draag ze gewoon bijna niet, want ik heb wel een brede rug dus het zit gewoon nooit lekker.. en als ik er wel een draag, is het puur voor de show lol als ik een jurkje ofzo draag of een laag shirtje... Dan later maar opgedroogde theezakjes
Ik heb cup E, nu F en ik koop ze altijd bij Hunkomoller en was ze op 40 graden en doe ze ook nog in de droger en ik heb er nooit last van dat ze kapot gaan. Ik heb nu een zwangerschapsbeha van Anita gekocht. Wel heel duur 50,00 maar zit wel heel fijn. (deze gaat trouwens maar niet in de droger)
Ik heb gewoon van of hema of zeeman, of livera ligt er net aan. Gaan in een kussensloop op 30 graden wol programma, zeer handig. En voor savonds heb ik sport bh anders doen ze giga zeer ( ben nog maarnet 19 denk dat ze in de bijna ontgroeid fase zijn)
Ik heb bij Hunkemoller gewerkt voor dat ons zoontje geboren werd en als je beugels knellen of eruit komen is waarschijnlijk de maat van de bh niet goed. Ik zou eens iemand laten adviseren, en eens een keer goed passen. Veel vrouwen dragen de verkeerde maat en dan kun je inderdaad zulke 'klachten'krijgen.. en inderdaad je bh`s met de hand wassen, en anders in een waszakje in de wasmachine (max 30 graden). Tenminste de niet voorgevormde, voorgevormde bh`s blijven veel mooier als je ze met de hand wast. succes!
Ik was ze altijd in een waszakje, op 30 graden. Ik heb nooit voorgevormde BH's. Heb cup c, maar ik kan inderdaad wel eens ergens advies vragen. Ik heb 1 keer een BH gehad die echt goed zat en dat was er een van Esprit. Helaas is deze nu echt niet meer goed, en kan ik dit model ook niet meer vinden. Binnenkort dus maar even naar de Honkemoller of Livera, even advies vragen.
Tja schijnbaar ben ik met die dingen een echte pechvogel want ik heb een bh (kosten 52,95) en na een maand kwam me de beugel tegemoet. dus terug naar de winkel en nu ligt het te wachten op de coupeuse zodat het weer gemaakt wordt (dat is dan wel weer een voordeel van een lingerie winkel ) Deze zet dan extra stukken stof over de punten waar de beugel doorheen zou kunnen gaan. Groetjes Anita
Ik draag zelf het liefst bh's van Hunkemoller, die blijven ook mooi bij het wassen. Ik doe ze niet in de droger. Ook die van de H&M zijn wel fijn alleen vind ik dat die zo snel verkleuren.
Ik koop altijd mijn bh's bij de Livera. Veelal kom ik uit op Esprit. Ook weleens besteld via hun site en ze zitten altijd super en was ze gewoon met de wasmachine. Hoop dat ik ze straks weer aan kan, want ben inmiddels een paar aardige cups gegroeid!
Ik koop mij BH's altijd bij honkemoller. Ik draag altijd de voorgevormde (push-up) zodat het nog wat lijkt. Ik was ze ook altijd gewoon in de wasmachine op 30 graden in een waszakje en dat gaat prima. Ik zou inderdaad eens je maat laten nemen bij een lingeriezaak.
Weet er alles van. Zooo irritant. Heb meestal bh's van de hunkemoller, die zitten nog het beste en blijven ook nog het langst mooi. Je maat op laten nemen kan ook al veel ergenis schelen. Maar je hebt ook verschillende cupsoorten en niet elke cup zit lekker, soms heb je van die lage cups en dan heb je het idee wanneer je bukt dat ze eruit floepen. Ik zelf draag ook meestal voorgevormde-beugelbh's, maar toen ik laatst voor andere bh's ging kijken vertelde ze me dat je geen beugelbh's meer mag dragen als je zwanger bent. Nou is het helemaal een irritant gevoel om geen beugelbh aan te hebben. Heb van de week 2 bh's bij Prenatal gekocht, dacht dat ze goed zaten. Maar toch vind ik ze maar vreemd zitten. Bij een cup houd ik stof over ofzo, net of dat die te groot is, terwijl m'n andere cup perfect zit. Tja je moet wat he. Maar ken het gevoel hoor. Succes met het zoeken naar een goeie bh. Groetjes Tamara.