hoi dames, inmiddels ben ik al een aantal weken aan het deelnemen bij MVM. Vorige week kreeg ik kratten maar ik kwam er achter op de ophaaldag dat er geen witte barcodes opzaten bij de handvaten. De kratten die ik nu heb hebben deze wel weer, zou dit invloed kunnen hebben op de administratie bij hen omdat bijgehouden word hoeveel kratten je ingeleverd hebt.. en hebben jullie dit ook meegemaakt? dacht probeer het even via jullie en anders woensdag bij de negenmaandenbeurs bij hun stand
Hoi, volgens mij word er niet bijgehouden hoeveel kratten je inleverd. Ik heb namelijk hier de meneer wel eens een gezien die de kratten kwam ophalen. Deze zette hij naast andere kratten zonder te scannen of iets dergelijks. Nog gewoon in de tassen. Nadat hij de kratten bij mij erin had gezet leverde hij bij de buren een pakketje af. (die mensen zijn boven de 50 dus echt niet zwanger...) En hier eigenlijk nooit een barcode gezien. Ik denk dat het dus weinig uitmaakt! Top trouwens dat je mee doet!
Hoi, Volgens mij word het niet bijgehouden nee. Bij ons in het dorp worden ze namelijk niet opgehaald thuis, maar moet je ze bij een afleverpunt inleveren. Dat afleverpunt is een grote bak met allemaal lege kratten. Je zet je volle krat erin en haalt er een lege uit. Je kan elke krat pakken die je wil en er staan ook geen namen/barcodes op. Dus bij MvM hebben ze geen idee wie welke krat pakt. Ik vind het wel erg goed dat mensen mee doen! Bij mij in de omgeving zijn er die door middel van MvM zwanger zijn geworden. Ik heb mij meteen aangemeld toen ik wist dat ik zwanger was.
Hoi, mij is verteld dat die kaartjes ( als dat is wat je bedoelde) alleen ervoor zijn zodat de chauffeur kan zien welke leeg en welke vol zijn. Met kaartje en nummer is vol, zonder kaartje is leeg.. groetjes