bruinverlies (na buitenbaarmoederlijke zwangerschap)

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Tina85, 18 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tina85

Tina85 Fanatiek lid

16 nov 2010
    1.501
    0
    36
    Eind januari werd bij mij een buitenbaarmoederlijke zwangerschap vastgesteld. Deze is, samen met mijn rechtereileider dmv een laparoscopie verwijderd.
    11 dagen na de operatie werd ik weer ongesteld. Na deze ongesteldheid ben ik weer aan de slag gegaan met ovulatietesten om een eisprong te vinden.
    Van CD22 tot CD25 had ik weer een beetje donkerbruin-rood bloedverlies, en daarna heb ik elke dag bruinverlies gehad. Dit houdt nu dus al bijna twee weken aan. Mijn ovulatietesten blijven ook allemaal negatief.

Ik ga ervan uit dat mijn cyclus van slag is aangezien ik het beetje bloedverlies niet als ongesteldheid kan tellen,(veel te weinig en veel te kort)en ik geen eisprong meer heb gehad sinds de operatie.
    Maar vanaf wanneer moet ik mij ongerust gaan maken over het aanhoudend bruinverlies en de ha of gynaecoloog contacteren?

Alvast bedankt voor jullie hulp.

Liefs
    Tina85

2. Immie

Immie Verloskundige

17 dec 2006
    7.813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    Hoi tina,

Je cyclus is inderdaad van slag. Begrijpelijk ook er is een hoop gebeurt. Het kan wel een half jaar duren voordat je cyclus zich weer heeft hersteld.....
    We zien vaak dat als je eenmaal een goede menstruatie hebt gehad het bruinverlies ook verdwijnt. Maar wanneer die komt....
    Indien je buikpijn krijgt en/of koorts dan is het zeker een reden om even langs te gaan bij je huisarts. Maar in principe mag je dit afwachten. Sterkte!

Imke

3. Tina85

Tina85 Fanatiek lid

16 nov 2010
    1.501
    0
    36
    Immie

Bedankt voor je reactie!
    Dat is in ieder geval een geruststelling voor mij. Ik blijf dan maar afwachten op een "goede" ongesteldheid.:)

4. Tina85

Tina85 Fanatiek lid

16 nov 2010
    1.501
    0
    36
    Menstruatie is doorgebroken :) Hopelijk ben ik nu van het bruinverlies af...

Deel Deze Pagina