Willen jullie nog 1 keertje jullie mening geven? Ik neem dit lettertype en ga zo naar de tattooshop om te vragen en als het kan te laten plaatsen, maar jee ik heb nog twee keuzes en weet het NOG niet. Welke is het mooist? Misschien als ik ze nu ook onder elkaar zie staan dat het duidelijk wordt.
Bovenste.. Miss kan de tattooman/vrouw je ook nog helpen met een keuze, zij hebben meestal wel goed advies Succes!
bOVENSTE VIND IK ALS PLAATJE HET MOOIST. Sorry, caps lock Maar welke tekst staat er als ik vragen mag?
Ik ga lekker tegen de draad in, want ik vind de onderste het mooiste haha. Dat vind ik overkomen als tekst, de bovenste idd als ''gewoon'' een plaatje
bij de korte staan onze initialen: kml. De onderste staat: con en Len, de namen van mijn man en zoontje.
Meteen laten plaatsen? Ik zou eerst heel goed nadenken wat je wil en er dan nog een paar nachtjes over slapen en blijf je bij dat ontwerp kun je alsnog gaan. Dat je tot op het moment van plaatsen zulke twijfels hebt vind ik een teken dat je echt nog even moet wachten.
Hoewel ik de bovenste het mooiste vind, ben ik het daar wel mee eens. En, meteen laten plaatsen? Bij een goede tattooshop kun je dat echt vergeten.. Daar hebben ze een wachtlijst.. Ik zou gaan twijfelen aan de tattooshop als je zo even geholpen kunt worden!
Maar het zijn 2 verschillende betekenissen toch? Moet je niet eerst kiezen wat je wilt...je kids of je man?