Dit is via actys dat is patuculier via normaal patuculier kunnen wij niet betalen dat is al gauw 800 exclusief. .. Onze enige mogelijkheid is via wooningboue maar dat gaat nog erg lang duren
Hebben jullie een achterstand gehad met de huur? Hier is het bijvoorbeeld zo dat de woningbouw dan eerst wil dat je 3 jaar lang netjes betaald voordat je weer mag huren. Misschien is dat daar ook?
Balen meid, maar ik begrijp nou nog niet waar ze het gecheckt hebben. Als het bij het BKR is dan denk ik toch dat het verstandig is om een uittrekseltje op te vragen bij de bank.
Kan het niet zo zijn dat de verhuurder heeft gechecked of de verwachte vaste lasten niet te hoog zijn ten opzichte van wat er maandelijks binnenkomt? Dat jullie niet aan de inkomenseis voldoen? Als je vriend nu nog een lening aan het afbetalen is kan het zijn dat de verhuurder het niet verantwoord vind? BV als je 2000 euro netto verdient en je huur is 800 euro, dan zullen ze doorgaans geen huurovereenkomst aangaan (ik geloof dat je minimaal 3,5 x de huur moet verdienen, maar dat was 8 jaar geleden, weet niet wat dat nu is). Zeker als er dan ook nog eens een lening loopt en eventueel meldingen bij het BKR, zullen ze voorzichtig worden.
Denk dat je een contact op moet nemen met het bedrijf waar hun dat dan checken zodat je zelf om duidelijkheid kan vragen.