Ik vind het ook zielig, maar het is een beetje hypocriet eigenlijk omdat ik ook gewoon vlees eet van dieren die ook geslacht worden. Iemand hier had het over hoe dat gebeurd, dat is ook vaak niet echt diervriendelijk natuurlijk. Maar ja, hoe kun je het doodmaken van een dier, diervriendelijk noemen? Bah ik geloof dat ik serieus over vegetarisch eten na ga denken.
Nou een pin door een hoofd is allicht vriendelijker dan een beest leven in kokend water donderen. Maar daar ging het me nog niet eens om. Er is in dit topic door meerdere mensen aangegeven dat ze het afschuwelijk vinden. Ook door mensen die vegetarisch zijn. Dan vind ik zo'n een opmerking gewoon ongepast en onnodig.
Omdat het een marginalia is die helemaal nergens vat op heeft. Mensen leggen hier hun bedroevende ideeen over de dieren en industrie neer en dan wordt dusdanig marganalia geplaatst wat nergens mee van doen heeft. Je zegt ook niet in een topic over dierenmishandeling dat je je cavia net tegen de muur hebt gegooid.
nou ik had dat allemaal niet gelezen en mischien wat snel gereageerd maar dan hoeven jullie nog niet zo snel kwaad te zijn....