Hallo allemaal, Hoop dat jullie mij kunnen helpen. Ik ben nu net zwanger 4 weken en 3 dgn, ben echt ziek, misselijk 3 a 4 x per dag overgeven. Maar ik heb ook redelijk vaak steekje in mijn buik, nu zou ik willen wie dat ook heeft of heeft gehad? Eerste zwangerschap(4 jaar geleden) helemaal goed gegaan. KAn haast niet wachten op de echo van 27 november. Wie heeft deze klachten ook gehad. Trouwens ben nu 35 jaar, heeft dit invloed op een miskraam? Groetjes
Hoi ik had in het begin van mijn zwangerschap ook steekjes onderin mijn buik. En ben nu echt 14 weken zwanger... Nog steeds heb ik af en toe die steekjes. Soms wat heftiger als de andere keer. Niks aan de hand lijkt me. kan het groeien van je baarmoeder zijn. Ik had trouwens in het begin ook wat bloedverlies (meer bruinig slijm, maar ook 1 a 2 x rood bloedverlies) dit was innestelingsbloeding. Gewoon lekker gaan genieten van je zwangerschap. Van harte gefeliciteerd.
Gefeliciteerd! Volgens mij heb je vanaf een bepaalde leeftijd wel een iets verhoogde kans op een miskraam maar is de kans op een goede zwangerschap nog steeds vele malen groter hoor. Maar het misselijk zijn en de steekjes in de buik herken ik wel. Ben zelf vanaf de dag van mijn eisprong verschrikkelijk misselijk. Ben ook al een paar kilo afgevallen en omdat ik niet zo zwaar ben, zit ik al bijna op de max. 5% die je aan gewicht mag verliezen. Dus hoop voor jou, dat jouw misselijkheid spoedig beter gaat en dat je intussen ook nog kunt genieten!
hoi Gerdina We zijn even oud en ben ook 4,3 w. zwanger. Heb je die steekjes niet gehad bij je eerste zwangerschap? Ik namelijk wel dat waren de spieren vd baarmoeder dat is bij mij nu over. Verhoogde kans op een miskraam ligt niet aan de leefdtijd alleen speelt vaak meer mee. Misselijk ben ik niet vorige zwangerschap ook niet heb wel veel overgegeven maar alleen na het tandepoetsen en dat was toch vaak 2 x op een dag....... groetjes
Steekjes zullen waarschijnlijk de banden van je baarmoeder zijn, deze had ik ook. Misselijkheid is natuurlijk ook een veel voorkomend fenomeen, let goed op dat je wel voldoende vocht binnen krijgt anders heb je kans op uitdroging. En gefeliciteerd