Hoi, Ik wil wat gaan bestellen bij de H en M. Bij de Esprit gaat dit makkelijk (via internet) om wat terug te sturen, gaat dat bij de H en M ook zo? Ik wil nl. verschillende maten proberen..... En weet iemand of de H en M groter uitvalt? Ik zit op het randje van M en L namelijk..
Gewoon netjes weer inpakken en afgeven op het postkantoor wat je niet wilt hebben. Bij H&M betaal je wel verzendkosten (4,90), bij Esprit is dat dan niet. Succes.
Ik vind dingen terugsturen naar de H&M irritant. Je krijgt de kleren in verschillende ladingen, nooit in 1x en dan krijg je ook verschillende rekeningen. Ik raak altijd helemaal in de war (kan ook aan mij liggen ) Ik heb ook wel es wat bij de Wehkamp besteld, vind ik een stuk makkelijker. Ook omdat ze het weer op komen halen wat je niet wilt en bij de H&M moet je naar het postkantoor. Maarja, wel leuke kleding he.. En niet duur..
of gewoon van alles passen.. allerlei maten etc lekker op je gemak en wat je niet hebben wilt bij de kassa van een H&M afgeven en geld terug krijgen. Dan heb je toch het gemak van relaxed thuis passen.
Ik vind zelf dat de h&m wat groter valt dan bij andere winkels. Bij h&m heb ik bij shirtjes vaak maar S terwijl dit bij andere winkels een M is. Als je kleding wil terug sturen moet je het in een zak naar het postkantoor brengen.
Ik zou M nemen. Ik vind het ook groot vallen. Ik bestel ook niet meer bij h&m. Kreeg de vorige 2 keren acceptgiro's met een kruis erdoor, omdat het 1 bestelling was. Moet de goede acceptgiro nog steeds krijgen. Lekker handig hoor!
Ik vind het wel ideaal! En als iets niet past of achteraf niet leuk is ga ik naar de hennes in de stad en ruil ik het gewoon bij de kassa, je kan ruilen voor iets anders of een andere maat, of je geld terug krijgen.
@mamadeluxe, ze geven tegenwoordig geen geld meer terug bij de winkels, als je een internet aankoop terug brengt.
Nee klopt dat kan niet meer. Ik vind het verder juist ideaal hoor, ben heel blij met H&M online, waar ik woon is geen H&M winkel, dus zo kan ik af toe toch H&M shoppen
Same here! Ik heb veel kinderen en geen H&M in de buurt, dus eenmaal in de zoveel tijd bestel ik een lading kleding, laat de kids passen, en wat niet goed is stuur ik in ene weer terug! Dat vereken ik dan met de rekening die erbij zit, en betaal het direkt. Terugsturen kost 1 euro, ongeacht de grootte van het pakket. Ik ben blij met H&M en Esprit ook trouwens hoor. Nooit problemen met één van beiden gehad!
ik vindt het bestelen bijd e h&M erg pretig. en als het niet pas gewoon naar de winkel terug brengen en dan krijg je een geld pas met daar op het bedrag. je moet dan wel gewoon je rekening betalen. en weet niet meer wie het zei. maar je krijg dingen in meerder paketen omda tje daar dan voor kiez. ze vragen wil je alles in een keer opf zo snel mogelijk en dan moet je goed kijken.waneer wat geleverd kan worden.
daar heb ik dus ook last van, ik raak daar ook van in de war Gewoon alles in 1x tegelijk, veeeeeeeel makkelijker
Je kan bij je bestelling wel aangegeven of je het in één pakket wil of gewoon apart, wanneer het bij hun op voorraad is. Als je gewoon alles in één pakket wil kan dat dus, dat doe ik ook altijd! En terugsturen heb ik ook nooit problemen mee gehad, gewoon afgegeven op het postkantoor of bij een H&M winkel. Maar H&M valt idd wel groot, dus ik zou gewoon een M nemen.
Ik ben bang dat ik het nu dus te groot heb. Hoe moet ik dit dan terugsturen en alles in een andere maat vragen?