He meiden, nu met dit mooie weer en Thirza die bijna uit de reiswieg is gegroeid, wordt het tijd voor een hoofddeksel voor onze kleine meid... Alleen: ik vind die standaard zonnehoedjes zo lelijk! (Je weet wel, die hoedjes die rondom die brede rand hebben). Iemand een idee waar ik een hippe, maar wel praktische variant kan krijgen? Dus met iets van klep voor de oogjes, maar ook het nekje wat beschermd?
Ik heb een leuk petje gekocht bij de Hema. Op zich niet heel bijzonder, maar iedereen reageert erop alsof ze nog nooit zoiets leuks hebben gezien.. ! Het blijft ook prima zitten.
Ik heb een hippe van Kik Kid gekocht. Wel met een randje maar hij is supestoer. Je zit al snel aan een randje als je het gezichtje uit de zon wil houden lijkt mij. ik bond het ook lastig. Helemaal omdat mijn meisje nog veel ligt. Dus ook nog twee bandanas gekocht. Hopelijk blijven die ook goed zitten. Hoedje is meer voor als ze op schoot zit. En dat doet ze graag op het terras
Wij hebben een heel leuk zomer hoedje/mutsje ja wat is het eigenlijk gekregen van het weekend, roze met wit, staat echt super schattig als Jamila hem op heeft zal vandaag eens kijken of ik een foto heb met Jamila en hoedje. Het laten zitten is echter wel een probleem daar moeten we nog even mee oefenen voordat het echt zomer/vakantie is.
ik heb een heeel stoer petje bij de hennes gehaald. Volgens mij hadden ze daar ook best leuke dingen voor een meid!
Bij de Hema hebben ze petjes met een stuk stof in de nek. Die kan je omhoog zetten met klittenband als je een 'gewoon' petje wil. Ideaal