Nog meer meiden hier op het forum die er problemen van ondervinden? Wij zijn door de baas eerder naar huis gestuurd aangezien de toiletten niet werkten en er geen water meer uit de kranen kwam.
Bij mij op het werk was het na een uurtje alweer opgelost. 15 uur ongeveer was het weer klaar. Wel heel irritant inderdaad.
Het heeft bij ons op het werk ook maximaal een uurtje geduurd geloof ik. Vond het een beetje storm in een glas water
Ja ik ook. Het is natuurlijk heel vervelend, maar het was lang niet overal en merendeel was volgens mij na een uurtje alweer klaar. Heb desalniettemin wel een paar flessen water gevuld.
Hier niks aan de hand. Was net op t nieuws dat het in de loop van de avond waarschijnlijk opgelost is.
Zou ik ook hebben gedaan of even voor de zekerheid iets hebben gekocht bij de supermarkt. Had er alleen niet zo’n spektakel van gemaakt.
Oh is meer voor als er vannacht of morgen geen water is hoor. Ben snel vies van dingen, na 1 a 2 dagen gaat het sowieso wel weg.
Hier een zwembad vol met water...daar lukt de wc wel mee. Verder heb ik altijd ongeveer 30 liter staan in de gangkast ( vervang ik als het bijna over de datum is) Bronwater dus. Maar wel super lastig als het zo is inderdaad. Pffff
Nou daar had ik het van de week over. Dat sommige mensen zo goed water op voorraad hebben.. Ik heb dat dus niet. Stom eigenlijk..
ik ook niet, normaal zou ik dat niet eens zo'n ramp vinden, ik bedoel, dan drinken we wel wat anders, voor koken hoef ik ook niet altijd water te gebruiken, maar ik heb dieren...Die kan ik kwalijk een bak cola voorzetten..... Morgen toch maar eens wat flessen inslaan.