achterop de fiets

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Moppiepoppie, 27 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Moppiepoppie

Moppiepoppie Fanatiek lid

13 jan 2008
    2.072
    250
    83
    Beste vk,

Ik zit regelmatig bij mijn hubby achterop de fiets (we hebben er maar eentje). Er zijn echter een behoorlijk aantal drempels en hobbels waar we dan atlijd over heen rijden en ook tramrails en kinderkopjes etc. Ik ben nu 20 wkn zwanger en in de eerste paar weken van mijn zwangerschap kreeg ik er kramp in m'n buik van. Nu gaat het echter wel weer redelijk achterop de fiets. Ik krijg er geen buikpijn meer van. Maar is het ook goed voor mijn beebje? Wordt ie niet door elkaar gerammeld? Ik ben wel een beetje bang dat bijvoorbeeld van binnen er iets loslaat ofzo door dat gerammel... Dus: is het nog wel aan te raden om achterop de fiets te zitten als je 19/20 wkn zwanger bent? Wat zijn de risico's? (Ik heb alweer regelmatig achterop gezeten) En wanneer kan het echt niet meer?

2. Immie

Immie Verloskundige

17 dec 2006
    7.813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    hoihoi,

Als het je pijnklachten geeft is het verstandig het niet te doen, maar het kan geen kwaad en je kan nog tot de laatste dag achter op de fiets.

Imke

Deel Deze Pagina