Ik ben aan t rondkijken voor m'n oudste voor Sinterklaas. Zat sowieso te denken aan een leuk gezelschapsspel. Iemand tips daarvoor? En nog andere tips wat leuk is voor deze leeftijd??
Er is onlangs een spelletjestopic geweest bij peuter-kleuter. Hier is favoriet: het roodkapje-spel & knibbel knabbel knuistje. Verder: playmobil, my little pony, steffi/barbie, verkleedjurk, opmaakpop, pop van Nancy (is hier ook favoriet), houten treinbaan, pinypon, kralen, strijkkralen, voorleesboek, knutselspullen, knikkerbaan.
Dit is een leuke set van Djeco: prachtige knutseldoos 'collages voor de kleintjes' DJECO | kinderen-shop Kleine Zebra Puzzels van Djeco zijn ook prachtig en van zeer goede kwaliteit.
Mijn dochter is iets jonger. Wat zij op dit moment leuk vind: Verkleden, kleien, knutselen (vooral knippen en plakken), playmobil (met vlagen), winkeltje en sinds kort Kapla.
qua spel vind ik de spellen van HABA erg leuk (10 euro), favoriet is boomgaardje. Bij lobbes heb ik 2 paardjes (MLP) gekocht waarvan 1 licht geeft als je in het buikje knijpt (5 euro voor 2 paardjes) ook bij lobbes; kleur je knuffel. Ze kunnen de knuffel inkleuren en na het wassen weer opnieuw (8 euro) er wordt hier veel met petshop gespeeld en veel geknutseld.
Hier al zo lang aan't zeuren voor een keukentje. Dus dan krijgen ze dat met z'n tweetjes. Smartmax is heel tof! Ons kindjes hebben het nog niet, maar was misschien aan een basisset aan't denken voor ons meisje. Wat zoonlief ook wil is verkleedkleren van Piet Piraat, dvd met de film van Piet Piraat. Van spelletjes heeft zoonlief er een van Plop. Is een spelbord met 2 kanten. Vindt hij wel tof. Takkie Kakkie hebben we ook maar dat lukt mij op de een of andere manier niet. Dus dat vind ik eigenlijk weggegooid geld.
Kijk ook even in dit topic: http://www.zwangerschapspagina.nl/peuter-kleuter/465779-grote-koop-jij-voor-sint-kerst-topic.html Daar wordt ook regelmatig gevraagd om tips, wellicht heb je er iets aan!