Mijn dochter is vandaag op haar mond gevallen en kom net bij tandarts vandaan. 1 voortandje zit heel klein beetje los. Ze mag 1 week alleen zachte voeding en dan terug komen. Ik heb helemaal niet aan school gedacht. Wat vinden jullie is het nou verstandig om haar morgen toch te brengen? Ik weet het even niet Ze is laatste dagen verkouden en erg moe daardoor valt ze vaak. Ben bang dat ze er nog een keer op valt dan is het foute boel
Pff zal denk ik ook wel moeten. Bracht haar net naar bed en dacht ineens ooo neeee haar speen!!! Die mag natuurlijk ook niet. Na 1,5 uur slaapt ze eindelijk. Zal een pittige nacht worden en komende nachten ook ben ik bang. Pff maar ja dan is ze wel meteen van haar speen af
Als ze eigenlijk half ziek is en je hebt de kans om haar thuis te houden, zou ik haar deze week thuis houden. Thuis kan ze nog altijd beter rusten en uitzieken dan op PSZ. Let wel op dat ze niet begint te duimen ipv haar speen. Want een speen kan je nog afpakken, haar duim niet echt. Good luck!
Ja dat is eigenlijk ook mijn angst. Maar tot nu toe vind ze haar duim erg vies. Hoop maar dat het zo blijft. Ik hou haar morgen lekker thuis. Ze vind psz echt zo leuk vandaar mijn twijfel. Arm kind ze ligt in haar slaap nog steeds na te snikken