krentenbaard?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door sim, 18 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sim

sim Niet meer actief

nou meiden, er is vandaag een briefje deel 2 uitgedeeld over krentenbaard, en de school stelt nu (al heel anders dan gister) dat elk kind met open krentenbaard thuis moet blijven tot het opgedroogd is. ouders en leraren moeten nu echter allert blijven en samen blijven controleren :D ze hebben nu plannen om al het speelgoed en hygiene van wc met extra desinfecterende middelen schoon te houden omdat de directeur nu na zo'n tijd toch deze ziekte uit zijn school wil bannen!!

joepie!!! is mijn standpunt niet voor niks geweest. ik ben zo blij dat ik voet bij stuk heb gehouden. hier was het mij om te doen!

jingels, ik weet dat de ziekte niet komt door slechte hygiene, maar op die ggd site stond een nummer en via dat nummer zeiden ze dat je met goede hygiene (desinfecterende zepen) ervoor kan zorgen dat de bacterie zich zo min mogelijk kan verspreiden. dus door middel van het speelgoed bijvoorbeeld met dettol goed schoon te houden nadat kinderen met eventuele besmettingen ermee hebben gespeeld..
    ps, ff offtopic, lijkt me echt geweldig om in een apotheek te werken ;) had vroeger bijna die kant studie gekozen!

goh echt, dit alles is een pak van mijn hart en ik ben zo blij met deze brief, nu nog hopen dat ze die regels serieus kunnen waar maken. maar voor nu ben ik echt super opgelucht en voel me een stuk beter dan gister :D

bedankt voor jullie steun en visie 8)

2. jingels

jingels VIP lid

8 jul 2006
    7.742
    1
    0
    Goed te lezen, dat de school serieuze maatregelen neemt, en er daadwerkelijk wat aan doet.

3. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    dit klinkt heel netjes! zo hoort een school er ook mee om te gaan

maar als er volgens mij al zo lang iets gaande is op een school en een school gaat er niet correct mee om dan denk ik dat je met zoiets ook bij de ggd aan kan kloppen.

fijn dat het in ieder geval opgelost is

4. sim

sim Niet meer actief

daar zeg je wat zeg, daar heb ik nooit bij stil gestaan. we kijken nu gewoon of ze hun woord na komen, maar dat van de ggd houd ik in elk geval in mijn achterhoofd! bedankt ;)

Deel Deze Pagina